Gjest medlem-1432 Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 For å gå påbygg kan man jo også vurdere sonans og bybroen også, i trondheim. Jeg trivdes best på sonans, mye voksne folk som gikk der.
Wiciwato Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 Hadde jeg vært jente hadde jeg lett postet titsa mine. Alt for å glede andre! 4
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 @Smurf: Joa det går jo alltids an å pendle den korte biten. Ettersom jeg ikke har bostedsadresse i Sør-Trøndelag fylke, så må jeg vel søke på det som er av skoler dersom jeg skal ha noe håp om å komme inn. Du kunne nesten ha gått inn for å bli VGS-guiden nr. uno!
Slimda Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 Selv droppet jeg skole etter VGS og gikk rett i jobb. Det kan jeg ikke huske at du sa noe om i skoletråden... Åh? Hva sa jeg der da?
L4r5 Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 Hadde jeg vært jente hadde jeg lett postet titsa mine. Alt for å glede andre! Jeg hadde gjort det samme. Men ikke for å glede andre. Det er fordi jeg er en aldri så liten oppmerksomhetshore. Men det har dere sikkert skjønt allerede.
Pubé Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 (endret) overrasket over at du ikke har postet bilder av bjellene dine enda. Endret 8. november 2010 av Zoro Sama
L4r5 Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 Det finnes en puppetråd der jenter kan poste tits, men jeg har fremdeles ikke funnet en tråd for pungbilder.
Slimda Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 Greit. Da er reglene slik: For hvert bilde jentene poster av sine tits, skal de få et tilsvarende bilde av mannfolka sine tits. Ok? Enig? Supert, jenter begynner. 2
Datasmurf Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 Smurf hadde du bursdag den dagen? how awzom! Dog.. husker absolutt ingenting av den samtalen vi hadde Det hadde jeg. ^^ Jeg husker biter av den. Jeg prøvde også å få deg med på nach, men du skulle på et eget, og så hadde typen din blitt sjalu om du ble med meg hjem elns. @Smurf: Joa det går jo alltids an å pendle den korte biten. Ettersom jeg ikke har bostedsadresse i Sør-Trøndelag fylke, så må jeg vel søke på det som er av skoler dersom jeg skal ha noe håp om å komme inn. Du kunne nesten ha gått inn for å bli VGS-guiden nr. uno! Ha-ha, jeg har bare litt peil på skoler i Trondhjem. Samt litt personlig erfaring, venners erfaring, minstesøss' erfaring, minstesøss' venninners erfaring etc.
Diskutant Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 (endret) Holdt det ikke med bilde av rumpa hans? Det var jo av Gavekort, ikke L4r5.. Eller er det noe jeg ikke har fått med meg? Jeg kan godt flashe tissemannen min! Greit. Da er reglene slik: For hvert bilde jentene poster av sine tits, skal de få et tilsvarende bilde av mannfolka sine tits. Ok? Enig? Supert, jenter begynner. Enig! Endret 8. november 2010 av Diskutant
Yavel Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 (endret) Det var jo av Gavekort, ikke L4r5.. Eller er det noe jeg ikke har fått med meg? Jeg kan godt flashe tissemannen min! Holdt det ikke med bilde av rumpa hans? Greit. Da er reglene slik: For hvert bilde jentene poster av sine tits, skal de få et tilsvarende bilde av mannfolka sine tits. Ok? Enig? Supert, jenter begynner. Enig! sist jeg gjorde det, så ble folk meget forbannet noen som sladra til mod's også Endret 8. november 2010 av yavel
Slimda Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 Holdt det ikke med bilde av rumpa hans? Det var jo av Gavekort, ikke L4r5.. Eller er det noe jeg ikke har fått med meg? Det var et bilde av L4r5 sin stump også, dog bekledd. Det var vinnerbildet hans grunnet han vant poengkampen med Gavekort. RIght?
Ajnor Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 (endret) Smurf hadde du bursdag den dagen? how awzom! Dog.. husker absolutt ingenting av den samtalen vi hadde Det hadde jeg. ^^ Jeg husker biter av den. Jeg prøvde også å få deg med på nach, men du skulle på et eget, og så hadde typen din blitt sjalu om du ble med meg hjem elns. Hahaha, det husker ikke jeg! eneste jeg husker er at jeg sto å klaga på at det tok så forbanna lang tid før maten kom. Neste gang blir jeg med på nach! Endret 8. november 2010 av Nurk
Ajnor Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 Woo! Da er du med ut på onsdag, eller? Neei, har levd et alkoholfritt liv siden forrige helg. Skal på 2-dagers fest til helga så magen må få litt fred
After Dark Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 Selv droppet jeg skole etter VGS og gikk rett i jobb. Det kan jeg ikke huske at du sa noe om i skoletråden... Åh? Hva sa jeg der da? En masse bullshitt!
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 Jeg skal opp på loftet og lukke igjen en vindu. Det er bare en luke, ikke noe stige eller noe, og rett nedfor luken går det en bratt trapp nedover. Hvordan skal jeg egentlig gjøre dette på en trygg måte?
Diskutant Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 sist jeg gjorde det, så ble folk meget forbannet noen som sladra til mod's også Å? Hvor da? Pix!
Anbefalte innlegg