Eplefe Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Jeg lurer på om det er noe som ikke finnes på Etsy. 1
Pubé Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Fikk tårer i øyekroken av slutten, jeg. Jeg også 2
Romis Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Ah, deilig. Akkurat ferdig med F.E.A.R 2: Project origin på hard setting. Fikk til og med Achievement: ''Veteran'' Complete all missions on the hardest difficulty setting. 1
Pubé Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 finnes det en engelsk synonymordbok på nettet?
Sinna'gurk Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 finnes det en engelsk synonymordbok på nettet? ja
Licht Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 finnes det en engelsk synonymordbok på nettet? Thesaurus er et ord du burde huske, selv om det har skuffende lite med dinosaurer å gjøre.
Mchansern Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 noen som vet hva man burde gjøre med en funnet ipod touch? har gitt opp å finne eier etter å ha gått igjennom notater, bilder, kontakter etc... 2minutter i mikroen. Post video. Please delivar.
Sinna'gurk Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Beklager for at jeg snakket Engelsk i filmen...
svelemoe Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Eg er så usikker som eg aldri har vore før. Desire HD eller Desire Z? Har ingen erfaring med touchmobilar eller fysisk tastatur på mobilar. Eg vil ha ein telefon som er lett å surfe og småchatte med, vere mykje på diverse forum på internett, spele spel med, knipse bilete når eg ikkje har det andre kameraet tilgjengeleg, osv. Viktig med responsiv skjerm, ingen etterslep eller lag. Alt må skje når eg vil det skal skje.
Yavel Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Beklager for at jeg snakket Engelsk i filmen... må jo ha bruker :O
Romis Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Fy faen for en jævla drittfilm. Så akkurat på Precious. Jeg blir jo helt deprimert av å se på filmen.
Romis Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 det var jo... poenget med precious? Jeg føler meg som en dritt fra før av, så kommer den filmen der, gjør ikke akkurat ting bedre for å si det sånn.
SuLT4X Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Jeg skal hvertfall satse pa den nye desire hd, da jeg tror den passer bra til surfing, teksting osv med den store skjermen. Har desire, men foler skjermen ble for liten til dette. Ikke spess lagg pa desire, og sidn desire hd har bedre specs, sa tviler jeg pa lagg der. Blir kun treg nar det er lite minne igjen pa telefonen, irriterende, gleder meg til dhd!
Anbefalte innlegg