Petter Skrevet 5. november 2010 Skrevet 5. november 2010 I dag har jeg kjempet med nebb og klør mot et hav av unger og gamle tanter. Det var timestilbud på Expert. Fjernstyrt bil til 9kr. De kunne like gjerne kalt det minuttstilbud for det tok ikke stort lenger tid før alle var tatt. Pallen rakk ikke en gang trilles dit den skulle stå før alt var røsket vekk. Men jeg klarte å sikre meg en. Det var noen som røvde å klage sin nød over at den stakkarslige satansungen deres ikke fikk bil. Men jeg sa bare "Shields up!", tok på meg steinansiktet og gikk med hodet hevet rett forbi dem. Så nå har jeg laget hinderbane, slalom og donut-plass på gulvet her og herjer og har det gøy. Win! WIN! Lars du er helt
Mikkel™ Skrevet 5. november 2010 Skrevet 5. november 2010 I dag har jeg kjempet med nebb og klør mot et hav av unger og gamle tanter. Det var timestilbud på Expert. Fjernstyrt bil til 9kr. De kunne like gjerne kalt det minuttstilbud for det tok ikke stort lenger tid før alle var tatt. Pallen rakk ikke en gang trilles dit den skulle stå før alt var røsket vekk. Men jeg klarte å sikre meg en. Det var noen som prøvde å klage sin nød over at den stakkarslige satansungen deres ikke fikk bil. Men jeg sa bare "Shields up!", tok på meg steinansiktet og gikk med hodet hevet rett forbi dem. Så nå har jeg laget hinderbane, slalom og donut-plass på gulvet her og herjer og har det gøy. Win! HAHAHAHA fy faen så bra
Mr. A Skrevet 5. november 2010 Skrevet 5. november 2010 I dag har jeg kjempet med nebb og klør mot et hav av unger og gamle tanter. Det var timestilbud på Expert. Fjernstyrt bil til 9kr. De kunne like gjerne kalt det minuttstilbud for det tok ikke stort lenger tid før alle var tatt. Pallen rakk ikke en gang trilles dit den skulle stå før alt var røsket vekk. Men jeg klarte å sikre meg en. Det var noen som prøvde å klage sin nød over at den stakkarslige satansungen deres ikke fikk bil. Men jeg sa bare "Shields up!", tok på meg steinansiktet og gikk med hodet hevet rett forbi dem. Så nå har jeg laget hinderbane, slalom og donut-plass på gulvet her og herjer og har det gøy. Win! Ha ha. Kos deg med den, du har fortjent den
Bytex Skrevet 5. november 2010 Skrevet 5. november 2010 Artig med sånne salg i USA. Folk tramper hverandre ihjel for å få billige leker og klær..
L4r5 Skrevet 5. november 2010 Skrevet 5. november 2010 You are a god amongst men Lars. I am THE God. WIN! Lars du er helt Takk. HAHAHAHA fy faen så braDet var hardt. Ha ha. Kos deg med den, du har fortjent den Takk, jeg skal det. Det var et hardt slag, men jeg vandret seirende ut til slutt. Kva type bil var det? En orange Ford Focus WRC med bilde av Henning Solberg på pakka. Bakhjulsdrift.
Tunky Skrevet 5. november 2010 Skrevet 5. november 2010 Jeg syns ikke det var så bra jeg. JODA! Helt.
Mr. A Skrevet 5. november 2010 Skrevet 5. november 2010 Kva type bil var det? En orange Ford Focus WRC med bilde av Henning Solberg på pakka. Bakhjulsdrift. Du får montere slicks på den, og drifte litt.
L4r5 Skrevet 5. november 2010 Skrevet 5. november 2010 (endret) Den drifter bra på parketten allerede. Har ikke testa den på annet underlag enda. Endret 5. november 2010 av L4r5
svelemoe Skrevet 5. november 2010 Skrevet 5. november 2010 Den drifter bra på parketten allerede. Har ikke testa den på annet underlag enda. http://www.expert.no/product/product.aspx?identifier=146450 ?
Romis Skrevet 5. november 2010 Skrevet 5. november 2010 Har en Youtube playthrough channel som jeg holder på å uploade filmer til i de siste timene nå, har noen av dere en ide til hvor jeg kan markedsføre channelen på Youtube? Eventuelt noen ting jeg kan gjøre for å nå ut til folk?
L4r5 Skrevet 5. november 2010 Skrevet 5. november 2010 Den drifter bra på parketten allerede. Har ikke testa den på annet underlag enda. http://www.expert.no/product/product.aspx?identifier=146450 ? Tror det er den, ja. Vi må da få bilder!Svelemoe postet jo lenke til bilde.
Bytex Skrevet 5. november 2010 Skrevet 5. november 2010 (endret) Har en Youtube playthrough channel som jeg holder på å uploade filmer til i de siste timene nå, har noen av dere en ide til hvor jeg kan markedsføre channelen på Youtube? Eventuelt noen ting jeg kan gjøre for å nå ut til folk? Få andre mere kjente "youtubers" til å reklamere for kanalen din på sin channel. Helst noen som poster i samme genre som deg, da, så folk gidder å se på kanalen din når de er innom deres kanal. Ta f.eks. Pete Dorr, en dødskoselig amerikansk nerd som samler på vintagekonsoller og spiller videospill som hobby, og dokumenterer det meste på youtube-kanalen sin. Han startet i det små med noen hundre visninger på hver video, så ble han linket fra flere andre kjente gamerkanaler, også på g4tv, og vips, så hadde han 30000 subscribers og er en av de mest sette på youtube i løpet av ett års tid (bortsett fra sånne viral-videor som har 15mill views). Han filmer mest seg selv som et slags talkshow i motsetning til å bare poste vids rett fra et spill. Du bør jo ha noe som er litt annerledes enn alle de andre Call of duty-video kanalene for at folk skal gidde å se på DIN. Endret 5. november 2010 av Bytex
Eplefe Skrevet 5. november 2010 Skrevet 5. november 2010 Flasher cache *nynne* Mye stress for å få lov å spille Fable3 i dag, gitt... o_o
Pokey Skrevet 5. november 2010 Skrevet 5. november 2010 Hva skal jeg gjøre i kveld? Har ingen jeg kan henge med, ingen spill jeg kan spille bortsett fra Minecraft, et par crappy filmer jeg ikke har sett og ingen uleste tegneserier.
Mr. A Skrevet 5. november 2010 Skrevet 5. november 2010 (endret) Vi må da få bilder!Svelemoe postet jo lenke til bilde. Tar heller en video av deg som kjører bilen ! Edit: fjernet litt quoting Endret 5. november 2010 av Mr. A 1
Anbefalte innlegg