Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Therawyn har fått i seg noe hun ikke burde, Tyskland sitt helsevesen er elendig, Discovery Channel har en elendig programliste og burde heller begynne å sende drømmehagen, Runar, L4r5, WheelMan og sjur er bortevekk. Stemningen er sånn passe, ikke så mangen på her.. :thumbup:

Skrevet (endret)

Jeg har ikke fått i meg noe jeg ikke burde. Da vil jeg heller si at jeg ikke har fått i meg noe jeg burde.

Hm, det der var dårlig formulert, selv til meg å være. Oh, well. :p

Endret av Therawyn
Skrevet

Runar, L4r5, WheelMan og sjur er bortevekk. Stemningen er sånn passe, ikke så mangen på her.. :thumbup:

Jeg begynner virkelig å frykte for livet til Wheelie. Han er ikke på Facebook, Skype eller MSN. Han er alltid på msn. :(

Skrevet
Stemningen er sånn passe, ikke så mangen på her.. :thumbup:

Det er fordi jeg er for forkjøla at jeg ikke orker å dra opp stemninga en gang. Så det er nok litt min skyld.
Skrevet

Har hatt et trivelig gjensyn med SC II i kveld. Drøye to uker siden sist jeg spilte det. Nesten en skam, men sånn kan det gå når man faller for andre spill samtidig (Mafia II), og dessuten er student. :p

Skrevet

Det er fordi jeg er for forkjøla at jeg ikke orker å dra opp stemninga en gang. Så det er nok litt min skyld.

Syk her og. Suger. Godt å få sett på serier igjen da^^

Skrevet

Har trøstet meg selv med sjokolade og smurfepastiller.
Skrevet

Har trøstet meg selv med sjokolade og smurfepastiller.

Her har det vært cola og pizza. Dropper av en eller annen grunn nikotinen hver gang jeg blir syk. Godt med litt avbrekk så det ikke blir så mye i grunn. :)

Skrevet
Her har det vært cola og pizza. Dropper av en eller annen grunn nikotinen hver gang jeg blir syk. Godt med litt avbrekk så det ikke blir så mye i grunn. :)

Jeg trenger ikke røyke hverken nikotin eller andre ting for å bli svimmel i dag. Føles ut som jeg har hodet fullt av bomull.
Skrevet

Snuser vanligvis ikke for å bli svimmel, og det antar jeg ikke du gjør heller når vi prater om nikotin. Er dog den eneste i vennegjengen som mister abstinensene når jeg er syk. Aner ikke om det er et normalt fenomen.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...