Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så absloutt. Mye skumlere enn å snakke med folk i virkeligheten syntes nå jeg.

Takk for motivasjonen! Jeg tok tak i nakkeskinnet, slepte meg bort til telefonen og ringte, men de jeg skulle ringe til hadde visst ikke åpent :p.

Bra :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har seriøst telefonangst. Takler ikke å ringe ukjente. Og når det er ukjente nummer, tar jeg aldri telefonen.

Rart det greiene der, fordi når det er kompiser osv som ringer, har jeg null problem for å snakke med de.

Skrevet

Hvis ukjente ringer meg går det greit, men når jeg ringer ukjente kan jeg bli litt uggen.

"Nå ringer JEG. Jeg MÅ ha no bra og si, hvis ikke kaster jeg bort tiden demmes. Dette er VIKTIG!" Eller noe i den duren. Tar det hele mer høytidelig en jula, og får mer prestasjonsangst enn før eksamen.

Skrevet (endret)

Uff, jeg er så trøtt at jeg bare sitter og VENTER på det blir sent nok til å legge meg..står opp 5 på morran gjør noe med humøret på ettermiddagen. Blir bare sittende og stirre fra jeg kommer fra jobb til jeg legger meg uten å gjøre noe vettugt. Så vidt jeg orket å lage middag, selv om jeg var sulten.

Endret av Bytex
Gjest medlem-1432
Skrevet

Noen som har lyst å skrive en liten side om suksesjon til meg? Da hadde jeg blitt glad..

Gjest medlem-1432
Skrevet

Noen som har lyst å skrive en liten side om suksesjon til meg? Da hadde jeg blitt glad..

Forslag, forslag! Skriv det selv.

Har så dårlig tid! At jeg aldri lærer at skippertak funker dårlig.

Gjest medlem-1432
Skrevet

Ekstremt skuffet over at jeg ikke har fått noe pm om suksesjon enda. Nå skal jeg skrive litt om blåklokken. Fortsatt røykfri! Blakk og lite mat.

Gjest Slettet+8974354
Skrevet

Jeg har en halv side om suksesjon :wee:

Vet ikke om det er noe bra da :ermm:

Skrevet

Ekstremt skuffet over at jeg ikke har fått noe pm om suksesjon enda. Nå skal jeg skrive litt om blåklokken. Fortsatt røykfri! Blakk og lite mat.

Bare hold deg over lønningskneika du :)

Gjest medlem-1432
Skrevet

Yes, hadde jeg fått lønning så. Venter kun på et halvt stipend på 3500-4000 kr eller noe. Jeg har faste utgifter på 7000kr. What to do?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...