Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gawd! Jeg klør. Overalt! :|

Litt idiotisk at jeg bruker kroppen min til å finne ut hva det er for noe.

Testa litt av hvert og kommet frem til at det enten er madrassen, dyna eller pleddet. Jeg setter en knapp på madrassen, da jeg lå på ryggen i natt og den er nå rosa, vablete og kløende.

Prøv å sov en annen plass.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan det være midd ellerno sånt?

Sannsynligvis. Eller lopper. :p

Gawd! Jeg klør. Overalt! :|

Litt idiotisk at jeg bruker kroppen min til å finne ut hva det er for noe.

Testa litt av hvert og kommet frem til at det enten er madrassen, dyna eller pleddet. Jeg setter en knapp på madrassen, da jeg lå på ryggen i natt og den er nå rosa, vablete og kløende.

Prøv å sov en annen plass.

Ja, det har jeg prøvd, jeg har prøvd å sove på sofaen i stua (det gikk bra), luftmadrass i stua (det gikk også bra) og luftmadrass på rommet mitt (det gikk ikke så bra, men vet ikke om det var pga. rommet eller fordi jeg lå like ved sengen med ene arma oppå senga).

Skrevet (endret)

Da har du en smittsom seng. Få deg en ny. Vet ikke hva du har vært å rulla i, men noe er det.Har du hatt noen smårips i senga ?

Endret av Mr. A
Skrevet

Da har du en smittsom seng. Få deg en ny. Vet ikke hva du har vært å rulla i, men noe er det.Har du hatt noen smårips i senga ?

Ikke det jeg vet. Kan jo hende det har vært smårips i senga i sommer, men da var ikke jeg her, for å si det sånn. :p

Virker som om jeg må få ny ja. -_-

Skrevet

En kjenning fikk i dag sms fra følgende telefonnummer, noen av dere som har peiling på hvem dette kan være?

"+44 75 8651 9251"

Du kan jo se om du finner noe her eller her

Skrevet

+44 er England (evt UK).

Det er scam, har fått meldinger selv av den arten. Ikke reply, leste på internett at scammen er at hvis man replyer til meldingen, så drar de buttloads of money fra mobilen din enkelt. Type 50kr for en melding ellerno.

Skrevet

Kan jeg ta med utenlandske mynter til innskuddsmaskinen i banken å få pengene rett på konto `?

Norske banker tar ikke imot utenlandske mynter, kun sedler.

Nå hører jeg på Sabaton og drikker DR.pepper og varmer opp til helga :D

Rockefeller på lørdag? dribble.gif

Skrevet

Kan jeg ta med utenlandske mynter til innskuddsmaskinen i banken å få pengene rett på konto `?

Norske banker tar ikke imot utenlandske mynter, kun sedler.

Nå hører jeg på Sabaton og drikker DR.pepper og varmer opp til helga :D

Rockefeller på lørdag? dribble.gif

Yes :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...