Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

det og ha det som fisken i vannet, er det positivt? det er jo hai der jo...

Jeg skal heller bare forsvinne igjen jeg, ingen som svarer uansett *snufs* 

Espen jo :D Long time! Liker å se gamle sirkushester her inne som får ferten for sagmugg igjen ^^,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Espen jo :D Long time! Liker å se gamle sirkushester her inne som får ferten for sagmugg igjen ^^,

Tenkte jeg skulle prøve og komme litt tilbake, men er fryktelig mange nye folk jeg ikke kjenner til her... skummet!

Skrevet
Tenkte jeg skulle prøve og komme litt tilbake, men er fryktelig mange nye folk jeg ikke kjenner til her... skummet!

De fleste av dem er små barn, ingenting å være redd for. post-49161-1260531530.gif
Skrevet

Har kommet endel i det siste, men nå er vel jeg også ny for din del :p

kan ikke si at det ringer noen bjeller når jeg ser deg nei, men nå har ikke jeg spesielt god hukommelse heller da...

Gjest medlem-1432
Skrevet

HEI på deg! :)

Skrevet

Har kommet endel i det siste, men nå er vel jeg også ny for din del :p

kan ikke si at det ringer noen bjeller når jeg ser deg nei, men nå har ikke jeg spesielt god hukommelse heller da...

Mener jeg så deg endel for noen år tilbake da jeg var mindre aktiv, men tror ikke vi har pratet sammen nei. Om du blir mer aktiv så kommer det sikkert seg vettu. :)

Også har jeg byttet nick og avatar også da :p

Skrevet

Mener jeg så deg endel for noen år tilbake da jeg var mindre aktiv, men tror ikke vi har pratet sammen nei. Om du blir mer aktiv så kommer det sikkert seg vettu. :)

Også har jeg byttet nick og avatar også da :p

jammen daså, det forklarer jo endel :)

og jeg skal prøve på det, nå kommer damen og legger inn internett hos meg og Nie på mandag også  :w00t:

Han er jo forlovet med Nie. Du forsvant når dere ble gravide ellernoe.

:dremel:

'

:dremel:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...