Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hei forumkafé folk. Har dere lyst til å gå på facebook og like dette bildet? Dere må like multicom.no først. (Men kan jo selvfølgelig bare unlike multicom.no rett etterpå)

/spam

Endret av sn0dig
Skrevet

Hei forumkafé folk. Har dere lyst til å gå på facebook og like dette bildet? Dere må like multicom.no først. (Men kan jo selvfølgelig bare unlike multicom.no rett etterpå)

/spam

done :cool:

• Liker 1
Skrevet

Han som nettopp var å så på mopeden min virka interresert, han skulle trimme, en 50cc monkeybike, som såvidt rekker meg over knærene, til 125 eller 160cc, og ivertfall ha den over 80 km/t! :!: Håper han kjøper :dribble:

Skrevet

Han som nettopp var å så på mopeden min virka interresert, han skulle trimme, en 50cc monkeybike, som såvidt rekker meg over knærene, til 125 eller 160cc, og ivertfall ha den over 80 km/t! :!: Håper han kjøper :dribble:

Definisjonen på galskap?

Skrevet

Jeg merker at jeg begynner å utvikle meg i retning av skarstad når det gjelder forumet. PH-en på postene min har sunket dramatisk det siste året. Jeg gidder rett og slett ikke legge skjul på den lenger. Kanskje jeg holder på å bli gammel og bitter.

Skrevet

Er da ikke noe super spess med det da, mange som har gjort det før :) har forsåvidt en 150cc liggende i garasjen jeg kan gjøre noe morro med, noen tips?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...