Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Står jo forventet tirsdag, men jeg får satse på at "NB! Avvik kan forekomme" er min nye beste venn.

Har én pakke fra Oslo og én fra Stokke.dribble.gif

Skrevet

Sender posten pakker om lørdagen?

Sendingen er innlevert til terminal og videresendt

09.07.2010 18:27, 0024 OSLO

Forventet levering: 13.07.2010

NB! Avvik kan forekomme

Lurer på om ikke den kan komme på mandag? Innlevert fredags kveld, sendt til Bergen lørdag morgen (OSL - BGO fly, tog eller bil?), sendt til mitt postkontor på mandag morgen eller kveld, kan hentes mandagen men får seddel tirsdag morgen?

/Optimist.

Skulle ikke du sperre sporingsiden?
Skrevet

Torden? Vi fikk et helvettes tordenbrak her for et par minutter siden.

Har fått en trojaner, og den har sneket seg inn i System32 :dontgetit::thumbdown:

Ja, du bor jo i Fetsund du og. Er jo ikke meldt torden, bare regn som skal gi seg i 5 tiden. Hele huset rista her borte.

Skrevet

Sant det! Vi bor jo i samme by\tettsted :D

Hørte et kraftig smell utenfor, og det varte jo så lenge også. Har ikke hørt noe på et par minutter nå da, heldigvis.

Skrevet (endret)

Slo vel ned rett ved deg da.

Torden er litt gøy noen ganger. Husker jeg bodde i Skien sentrum og lynet slo ned i bakgården. Våkna midt på natta og kjente det var helt elektrisk. Håra på armen begynte å reise seg av den statiske elektrisiteten. Så plutselig - BAM - slo det ned rett i bakgården.

Klirra godt i vinduene.

Endret av L4r5
Skrevet (endret)

Forstår jeg det rett så bor jo Vertical^ et stykke fra meg. Torden kommer da sjeldent aleine. Jaujau, hører ingen religiøse skrik hvertfall :)

Endret av Aleks
Skrevet

GAH! Jeg blir gal, hva skal jeg finne på?!

Last ned emulatorer til gamle konsoller og et par ROM-pakker så har du noen timers billig underholdning.
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...