Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant det ut! Noen som hadde hacka kontoen min som har vært innaktiv i nesten 18 måner og reaktivert den. Farma masse gold og slikt som fremdeles er der.

 

Gi gullet til Blizzard. Hvis de finner ut at du beholder gullet blir du banna på flekken. De kommer til å finne det ut før eller siden.

Lenke til kommentar

Hvorfor det? Hva er ulovlig med å farme gold?

 

Hvis det er folk som har hacket kontoen din, og brukte bots til å farme gull for deg, har du ikke lov til å beholde gullet. Jeg ville vært på den sikre siden. Du har kanskje lest om alle de idiotiske bansa Blizzard har gitt ut i det siste?

Lenke til kommentar

hvem hacker en konto for å GI bort gull? Såvidt jeg har forstått er gull verdt mye?

 

Det er ikke det som er situasjonen. Situasjonen er at han logget på kontoen som var hacket, og fant massevis av gull. Det er ikke han som opptjente det gullet, det var antageligvis en bot som farmet alle pengene, da hackerne brukte hans konto til å gjøre farminga. Det er penger som er tjent opp ulovlig, og han kan ikke beholde de pengene. Det er det samme som å si at hvis noen ranet en bank og satt pengene på din konto for å få renter, så skulle du beholde pengene.

 

HVORFOR I FAEN SKAL JEG BRY MEG!?!?!?!? Jeg fant ut hva som har skjedd. Jeg har skifta mail og passord. I mårra skal jeg inn på jobb, slette karakterene og herpe passordet. WOW SKAL FAEN IKKE RUINERE MEG IGJEN NO SIR

 

Jeg regnet med at du skulle fortsette å spille, men for all del, slutt å spille spillet. Det holder jeg med deg i, sluttet selv i August i fjor, og angrer ikke et sekund. Ikke finn på å gi bort gullet i SW/Orgrimmar. Det kan by på noen problemer for de spillerne.

Endret av Romis
Lenke til kommentar

Skal du kjøre kart i morgen, Romis?

 

Var nok bare en dagstur. Er hjemme igjen nå. Vi kjørte heller ikke gokart, var nok bare rafting og bading. :thumbup: Skolen har jo ikke en dritt av penger, så .. :whistle:

 

Var noen ville priser der også. 2 timer Paintball for 480 kroner, eller hva det var. Det var en skole med 70 elever som alle skulle på paintball, kan tenke de tjente fett på det.

Endret av Romis
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...