Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://nrkbeta.no/20...ef-paa-torsdag/

NRKbeta: Googles Chief Technology Advocate Michael T. Jones kommer til NRKs Fagdag 17. juni for å holde foredrag og diskutere mediehus i omstilling med nye mediersjefene til VG og NRK.

Det er sesjoner vi visste det ville være stor interesse for – både i og utenfor NRK. Derfor leide vi Storsalen i Chateau Neuf. Tilstrømningen har vært rekordstor. Nå tilbyr vi 100 plasser som blir annonser her via NRKbeta og enkelte andre steder på nettet.

På programmet:

* 0830 Registrering

* 0845 Åpning – dørene stenges.

* 0900

Michael T. Jones, Googles Chief Technology Advocate tenker høyt om medieutviklingen fram mot 2025.

* 1000

Paneldebatt med Michael T. Jones, Google, adm. dir. Jo Christian Oterhals, VG-nett

og Sindre Østgård, sjef for nye medier i NRK. Moderator er Eirik Solheim, redaktør

for bloggen NRKbeta.

* 1100

Ved kringkastingssjef Hans-Tore Bjerkaas.

Så fikk jeg mail:

"Velkommen til de åpne formiddagssesjonene på NRK Fagdagen 0830 17.06.2010!

Det er kun adgang for NRK-ansatte og forhåndspåmeldte eksterne deltakere. Ditt navn står nå på påmeldingslisten. Siden det kommer mange mennesker og arrangementet starter presis, er det klokt å være tidlig ute.

Kommer til å bli awsome!

Å hvor er tek.no sin representant? :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter og hører på en vuvuzela. Etter 140 sek, merka jeg at jeg hadde et ubehag i ørene. Etter 200 sek, merka jeg at jeg begynte å bli litt kvalm og nå, etter 220 sek, har jeg litt vondre i nedre del av kjeven på høyre side også. :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...