Pinup Skrevet 13. juni 2010 Skrevet 13. juni 2010 (endret) Snus til hverdags, røyk til fest + helligdager + ferier + kosekvelder. James: Likte Simpsons-referansen btw! Endret 13. juni 2010 av Pinup
Datasmurf Skrevet 13. juni 2010 Skrevet 13. juni 2010 Jeg vurderer å bare begynne å snuse igjen, men den eneste snusen jeg får tak i i Norge som jeg liker, er Mocca Mint og det har jo ingen effekt, så jeg må jo pakke to-tre priser oppi leppa og da tømmes boksene fort og blir like dyrt som å røyke. Uansett. Jeg var søt.
dysfunctional Skrevet 13. juni 2010 Skrevet 13. juni 2010 Hehe, du tok den ja, Pinup. General løs er forsovet det eneste som funker innen snus. Men nå stikker jeg og legger meg. Klokka er halv fem, det er lyst ute og fuglene kvitrer. Time to go to bed! Nighty!
Datasmurf Skrevet 13. juni 2010 Skrevet 13. juni 2010 (endret) Lei. Prøvde Hawken da jeg var 5 (takk fetter), ingen suksess, begynte å snuse General lös da jeg var 12-13. Snuste i friminuttene og på fest, samt på vei hjem fra skolen, på bussen og hvor enn jeg var nær folk som snuste og jeg bomma som en jævel. Så fant jeg ei herlig side hvor jeg kunne bestille snus på nett fra, som stort sett alltid kom gjennom tollen (har vel bare blitt tatt i tollen én gang. På en 40-50 bestillinger) og begynte å snuse for fullt, men jeg ville slutte, og begynte å røyke da jeg ble 18, så ville jeg slutte med det, og begynte å snuse igjen, så holdt jeg meg nikotinfri i nesten ett år før jeg fikk noe så inn i helvete lyst på nikotin og begynte å røyke igjen, som passet bra, da det var russetid, og siden 07 har jeg røyket nesten daglig. Hatt noen pauser på et par måneder, men da har det kun vært pause fra sigaretter mens jeg har snust, brukt skrå, snuff og røyka grønt som en annen jævel, så noe særlig bedre var det vel ikke. edit: Da døde livet ut, så jeg laller. Nait. Endret 13. juni 2010 av Datasmurf
Bytex Skrevet 13. juni 2010 Skrevet 13. juni 2010 Blir gaaal..vi har 4-5 måker som alltid slår seg ned i blomsterkassene nede på plattingen utenfor borettslaget, på min side. De sitter i 2 timer og hyler og skråler av full hals fra 5-7 på morgenen. Haaaaaaaaaaaaaaaaaaalp!
Pokey Skrevet 13. juni 2010 Skrevet 13. juni 2010 (endret) Jeg vurderer å bare begynne å snuse igjen, men den eneste snusen jeg får tak i i Norge som jeg liker, er Mocca Mint og det har jo ingen effekt, så jeg må jo pakke to-tre priser oppi leppa og da tømmes boksene fort og blir like dyrt som å røyke. Uansett. Jeg var søt. Man finner mye interessant av å trykke på bildet Endret 13. juni 2010 av cyclo Bildesitat i spoiler
Bytex Skrevet 13. juni 2010 Skrevet 13. juni 2010 Du ser egentlig forbausende lik ut fremdeles, smurf.
kanin333 Skrevet 13. juni 2010 Skrevet 13. juni 2010 God morgen, morgenfugler! Hvordan har natten vært?
After Dark Skrevet 13. juni 2010 Skrevet 13. juni 2010 Solen har problemer med å bryte igjennom skyene i dag og, men sitter her med en cola og til frokost skal jeg kokkelere ferskpasta med kjøttfyll, pastasaus med hvitløk og basilikum samt frisk ost så skal ikke klage.
n4w Skrevet 13. juni 2010 Skrevet 13. juni 2010 God Morgen! Fikk bare 5 timer med søvn, men føler meg allikevel uthvilt.. den var ny!
Eplefe Skrevet 13. juni 2010 Skrevet 13. juni 2010 Hatebreed, Alice in Chains og Rammstein på tirsdaaag. Gledermeg. Hvor da? Hadde ikke fått med meg at de hadde konsert nå. Jeg kommer sent, men jeg kjører Ford Consul. Bergen Calling. Begynte som Rammstein-konsert, endte opp som minifestival.
Aleks Skrevet 13. juni 2010 Skrevet 13. juni 2010 I går ble dagen avbrutt med at en grønn mann kom løpendes inn på rommet mitt og begynte å jokke på meg. Noen timer senere og jeg var alt for full. Nå er Asbjørn tilbake
Shikaru Skrevet 13. juni 2010 Skrevet 13. juni 2010 haha green man? er vel fra its always sunny in philadelphia.
j-- Skrevet 13. juni 2010 Skrevet 13. juni 2010 Good morning bishes! Hva er opp? Dessverre meg. Ville likt et par timer til på øyet.
hanbjo Skrevet 13. juni 2010 Skrevet 13. juni 2010 Digger å våkne 20min før jobb.. det er bare streeeeess !!
Anbefalte innlegg