Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Urge > Cola. =)

Savner faktisk Shio (mineralvann med tilsatt smak). Smakte mye bedre enn Imsdals sportsvann og alle de andre smaksatte leskedrikkene på markedet i dag. Antar at det ikke var særlig populært da jeg ikke har sett produktet siden 90-tallet. :p

Endret av Sidious
Skrevet

Haha, epic shit. Neste gang du har tenkt til å sove, legg en bok foran deg. Altså, med boken oppe. Like this: /''\

For det er ikke obvious i det hele tatt. Eldste trikset i boka som de fleste lærere som bryr seg forstår.

Skrevet

Angelica: han er en gærn kar fra amerika, og det er lov om man studerer animasjon tydeligvis =D

nuh skal jeg ned å chillen med en svenske, danske og nordmann.

Skrevet

Angelica: han er en gærn kar fra amerika, og det er lov om man studerer animasjon tydeligvis =D

nuh skal jeg ned å chillen med en svenske, danske og nordmann.

Du får et kick da i hvert fall. ;) Alright, enjoyyyy.

Skrevet

Urge > Cola. =)

Savner faktisk Shio (mineralvann med tilsatt smak). Smakte mye bedre enn Imsdals sportsvann og alle de andre smaksatte leskedrikkene på markedet i dag. Antar at det ikke var særlig populært da jeg ikke har sett produktet siden 90-tallet. :p

På samme måte som jeg savner Water Joe (vann tilsatt koffein). Var nok bare placebo, men hei. Det var et brukbart alternativ til Cola, Urge, kaffe og energidrikker. :p

Skrevet (endret)

Naboen(to jenter) hopper nakne på trampoline. Perfekt synsvinkel fra rommet mitt. Hadde de vært min alder skulle jeg faktisk sett ut av vinduet. Dessverre er de bare 12-13 år(Tusle over til "Ting som irriterer så grenseløst").

Endret av Sk!ppy
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...