Gjest Slettet+981287349 Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Hvordan legger man inn youtubefilmer her? Trykker på Sett inn media og limer inn hele YouTube linken.
After Dark Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Skal ut og bevege meg selv snart. Men når solen skinner og et er fint vær kaller jeg det ikke helvette. og spesielt ikke når jeg regnet med å komme hjem til typisk norsk, dårlig vær da jeg dro fra Spania.
KKake Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 I vanlig aktivitet er det jo digg å være ute, da kan jeg jo kalle det for "paradis-varmen", men nå når jeg skal jogge blir det et helvette, da jeg blir veldig fort varm og svett. Kommer jo nesten til å drukne.
Petter Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Do infidel! Do ikke komme til himmel ! Hva skulle jeg ha gjort der uansett? Kost deg i the milkshake pool by the lesbian cloud rawr Da har jeg bestått! Meget godt og greier! Høyeste karakter Fantastisk! gratulerer med fagbrev!
b-real Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 http://www.youtube.com/watch?v=ZVFsW18obWc Husker jeg kjøpte den på platekompaniet eller hva det nå en var som lå på Karl Johan og så kjørte vi ut av byen og jeg trodde det var en bil som tutet konstant bak oss mens jeg hørte på denne sangen
Catkin Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Jeg fikk 5 på muntlig. Trodde jeg skulle stryke, så er utrolig lettet.
L4r5 Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Har dere en time til overs så kan denne fint anbefales: http://fora.tv/2010/05/22/Adam_Savage_Presents_Problem_Solving_How_I_Do_It#fullprogram
Slimda Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Er dere lei av at isbiter smelter i drinken din og ødelegger smaken? Frykt ikke, Thinkgeek løsningen! Trykk her for mer informasjon.
TheKims Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Guuud jeg er trøtt. Tror jeg gir F i grilling i dag å tar det i morgen istedenfor. Kjipern å ikke få sove om natta
MrLeftfield Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Er dere lei av at isbiter smelter i drinken din og ødelegger smaken? Frykt ikke, Thinkgeek løsningen! Trykk her for mer informasjon. GENIALT!
Datasmurf Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Da har jeg endelig begynt å skrive oppgaven min. Samt endelig funnet noe jeg vil jobbe med som også ble godkjent av læreren. Skal skrive om kortspillet "Idiot" og å gjøre det til en "spectator sport" (nesten) like populær som "Texas Hold 'em". ^^ Jeg har til neste lørdag på meg, og vi begynte med denne for flere uker siden. Dog, de aller fleste starta denne uka. Helvetes åpne oppgaver.
Slimda Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 GENIALT! Hvis du sjekker ut "Genialt" i ordboka, finner du "thinkgeek.com" som ene forklaringen.
Mikkel™ Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Nei, jeg sitter på skolen og skriver! :o Hjemme klokka 3-ish da?
KvitKnekt Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Jeg har da hatt slike stener i maaange år! Kjøpt på glassmagasinet.. Så hvor thinkgeekish det er vet jeg ikke helt.
Bytex Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Er dere lei av at isbiter smelter i drinken din og ødelegger smaken? Frykt ikke, Thinkgeek løsningen! Trykk her for mer informasjon. GENIALT! Eh, de hadde slike på "Kjellermestern", en bar og morogaveting-kjede for 15 år siden altså..
Anbefalte innlegg