Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da blir neste spørsmål, hvor plukker man mais i dette forfrossne landet?

Jeg kan si deg hvertfall to steder i grenlandsområdet. Der hvor du bor vet jeg ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet dere om noen i pondus-redaksjonen har bruker her ? Siden dem skrev i en nyhet: " Forberedelser

Det første du trenger er reisepartnere. Det er ingenting som er mer traurig enn å reise alene. Dersom du ikke har noen venner, kan du for eksempel opprette en tråd på Diskusjon.no, "

Iallefall kult at dem veit om forumet.

Skrevet (endret)

Diskusjon.no er norges største forum, så det er ikke rart folk vet om det egentlig. Betyr ikke at Frode Øverli henger i DNFK, selv om han sikkert kunne funnet mye inspirasjon her :p

Endret av Bytex
Skrevet

Diskusjon.no er norges største forum, så det er ikke rart folk vet om det egentlig. Betyr ikke at Frode Øverli henger i DNFK, selv om han sikkert kunne funnet mye inspirasjon her :p

nei vg diskusjon er norges største

Skrevet

Vet dere om noen i pondus-redaksjonen har bruker her ? Siden dem skrev i en nyhet: " Forberedelser

Det første du trenger er reisepartnere. Det er ingenting som er mer traurig enn å reise alene. Dersom du ikke har noen venner, kan du for eksempel opprette en tråd på Diskusjon.no, "

Hahaha, sånn apropos... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1205097 :fun:

Skrevet

Pinsen er tydeligvis et dumt tidspunkt å bestille ting på nettet. Pakken min ble ikke sendt før idag :(

mwahaha.... jeg må betale 50% på første lønning fordi det var noe surr da jeg bestilte skattekort... Woop dee do! :thumbdown:

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Hahaha, sånn apropos... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1205097 :fun:

Den turen var awsome!

Skrevet

Hva slags idiot av et reklamebyrå har bestemt seg for å bekle bussene med "PUSSI, As good as it looks"-reklame, midt i Melodi Grand Prix-tiden!? Herregud, er jo totalt umulig å ikke misforstå.

eksempel

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...