Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hahaha! Like før jeg river av meg russebuksa og traver rundt i trusa resten av dagen. Jeg vil IKKE sitte på bussen med egg på meg.

Ser den lett. Men jeg synes det er frekt at folk hiver egg på russen, all russ er ikke slemme :ermm:

Hehe går vel andre veien og.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

BEGGE Er trygda :whistle:

JEG er trygda. Eller dvs. jeg går på arbeidsavklaringspenger som det så fint heter.

Men nå skal jeg avgårdekåresomeikule. Ned å betale legen samt få ut en resept.

Skrevet

BAH! hvorfor i helvete bor jeg midt imellom ingenting! Vil ha 5000 og en tur til Oslo snart.

Du trives jo så godt på bygda?

Skrevet

BAH! hvorfor i helvete bor jeg midt imellom ingenting! Vil ha 5000 og en tur til Oslo snart.

Jo, men nå trenger jeg en tur til byen og det er faktisk litt stress når jeg bor på bygda.

Skrevet

Jeg er sulten. Skulle ønske det gikk en 13:55-buss. I stedet går de 12:17, 12:55, 13:17, 14:17, 14:55. Jeg hater tide.

kjøre selv <3

Skrevet

Jo, men nå trenger jeg en tur til byen og det er faktisk litt stress når jeg bor på bygda.

Ser den. :wee:

Skrevet

Du har jo alltids Kristiansand? :whistle:

Skrevet

Du har jo alltids Kristiansand? :whistle:

Jammen jeg vil på hellspawn!

Skrevet

Nå går bussen min "snart"! Jeg er så klar for å komme meg hjem, holder på å sulte i hjel. Politikklæreren min gikk nettopp forbi meg og ga meg et illevarslende smil. Å, vær så snill og si at jeg fikk time hos rådgiver i politikktimene i morgen sånn at jeg slipper henne før helgen. ._.

Skrevet

Mopedprøven bestått! Ser fram til å få litt frihet.

Et år til for meg :(

Men jeg kommer til å kjøre rundt på en kassemoped da :cool:

Monark-Crescent%20transportmoped-button.jpg

Skrevet

God morgen ^_^

Gleder meg til etterpå, skal bygge om forforsterkeren litt. Fjerne noen jordingsproblemer n shitz! Hooke opp platespilleren igjen og sånt óg.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...