Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hellfuck er jo bare piss.

Jeg takler ikke Hellfuck. Synes det er helt for jævlig å høre på, så når han spiller på Steinkjerfestivalen, skal jeg være langt unna.

Veldig enig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hellfuck er jo bare piss.

Jeg takler ikke Hellfuck. Synes det er helt for jævlig å høre på, så når han spiller på Steinkjerfestivalen, skal jeg være langt unna.

Veldig enig.

Trodde du likte han jeg. Satt jo å spilte den når du var her :p

Skrevet

Du spilte den hvertfall engang mener jeg og huske.

Jeg skrev en stil på tentamen i dag som het "Monket see, monkey do". Spent på å se om jeg blir trekt for det eller om hun synes den passer^^

Skrevet (endret)

Det er fordi du ikke er like smart som meg. Og det er jo forståelig, så ikke føl deg dum. :)

Endret av Lemon
Skrevet (endret)

Husker ikke, jeg var liek fjorten da jeg tok den. Burn.

Det beste er at du kommer til å slå deg i panna når du skjønner det.

Endret av Lemon
Skrevet

Morsomt, jeg skal på jobbintervju imorgen på en sushibar i Asker imorgen :)

Asker er stedet :)

Er det den over trekanten? :ninja:

Jeg kjenner Asker som min egen bukselomme. Tror ikke jeg har vært på noen sushibar der da. Ikke at jeg spiser sushi da...

Skrevet

Morsomt, jeg skal på jobbintervju imorgen på en sushibar i Asker imorgen :)

Asker er stedet :)

Er det den over trekanten? :ninja:

Jeg kjenner Asker som min egen bukselomme. Tror ikke jeg har vært på noen sushibar der da. Ikke at jeg spiser sushi da...

Ja er den over trekanten, Art of Sushi heter stedet

Skrevet

Det er visst "in" å blogge om at man dør: http://www.dagbladet.no/2010/04/29/nyheter/blogging/utenriks/doden/11482648/

Whats new? Det dør et menneske der ute i verden hvert sekund omtrent...

Hvorfor er det så gale at de blogger om det? Å vekke litt oppmerksomhet rundt organdonasjon og sjeldne sykdommer er virkelig ikke en dum ting? Jada, folk dør, og derfor er det HELTEIT at en attenåring deler sine tanker rundt det å dø.
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...