Datasmurf Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Jeg ser ikke helt hva som er femi med frisyren der. Jeg kunne glatt hatt den, hadde jeg hatt et tynnere ansikt.
Deadringer Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Svensk og norsk er ikke samme språk. At de defineres som forskjellige språk har mye med kultur og historie å gjøre. Lingvister definerer gjerne de tre skandinaviske språkene som dialekter av samme språk. De var kanskje samme språk for 1000år siden, men ikke nå lenger.
Mikkel™ Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 jeg prøvde å gi bort sjela til en kollega idag. Men finn ville ikke godkjenne
kloningen Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Gikk ut i går med en grå arbeidsbukse, den er nå nærmest svart.. :] Fått nytt eksosanlegg til mopeden, men klarte å knekke gamle anlegget rett utenfor sylinderen, så går nok med resten av kvelden på å få ut den dritten -_-
b-real Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Da har man kjøpt mnd-kort og vært å trent,var utrolig digg å få beveget seg litt igjen.
Demonfudge Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 (endret) Gisle, ta kontakt med Jobzone i Ski snarest plx. Er et par stykker som blir kasta ut fra jobben denne uka, så det er kanskje muligheter for jobbing. Og nå over til været. Delvis skyet med kuling fra nord. Uendret temperatur. Så går vi over til Sporten, som presenteres av Datasmurf Mikkel. Ja Mikkel, du har vært på ridecurling i dag? Endret 27. april 2010 av DemonFudge
Mikkel™ Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Fy faen. Jeg vant en Flash Forward caps fra tv 2
Llandari Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Datasmurf kan dessverre ikke presentere sporten pga. tett nese. Llandari rapporterer derfor: "Noen har drevet med sport i dag" Og nå, reklame
Jann - Ove Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Gode ekstralys er dyre greier. 5500,- Men, Hella Comet 200 Xenon med referansetall på 37.5 er litt bra.
Demonfudge Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 "Oooh oooh oooh våtts kukking maamaaaa? Prøv en dobbel Frappo-latte! Kjenn smaken i halsen, og kjenn den renne ut baken! Finnes i en butikk nær deg."
Cortinarius rubellus Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Romis: Hva klesstil har du, eller hva "smak" har du? Litt lettere og svare på frisyre da. Og den sleiken over er for pappagutter :!:
b-real Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Gisle, ta kontakt med Jobzone i Ski snarest plx. Er et par stykker som blir kasta ut fra jobben denne uka, så det er kanskje muligheter for jobbing.Var på planen for i morgen, har en legetime jeg skal innom tidlig på dagen så jeg blir vel å stikke innom dit etterpå Og nå over til været.Jeg trodde det var trafikken som var temaet for denne uka *knipse*
Jann - Ove Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Hmmja. Hår... Det frister nesten å ta absolutt alt, bare for å få pappa til å skjønne at det virker mot sin hensikt å klage på frisyren min.
Demonfudge Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 (endret) Jeg trodde det var trafikken som var temaet for denne uka *knipse* Nei, det er ikke før kl 21. Serrrrriøst ass. *knipse* Skal nok klippe meg snart, men det å betale 350,- for det er litt i meste laget synes jeg. Maskinklipp er ikke aktuelt akkurat nå. Endret 27. april 2010 av DemonFudge
Slimda Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Maskinklipp er diggest om sommeren. Lite hår, som resulterer i mindre varme i toppen. Mmmm
Romis Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Romis: Hva klesstil har du, eller hva "smak" har du? Litt lettere og svare på frisyre da. Og den sleiken over er for pappagutter :!: Hvordan ser en normal 16 åring ut? Sånn ca sånn jeg vil se ut som.
kloningen Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 (endret) Romis: Hva klesstil har du, eller hva "smak" har du? Litt lettere og svare på frisyre da. Og den sleiken over er for pappagutter Hvordan ser en normal 16 åring ut? Sånn ca sånn jeg vil se ut som. Eh, så du vil se ut som alle andre.. kreativt. Men anyways, halvlangt hår (7-10cm ish), tynnet ut hår, rettetang, og bra voks (Nei, renati er bare kliss.. Bruker selv Matrix design pulse som fåes kjøpt hos frisører), så drar du det ut akuratt slik du ønsker.. Endret 27. april 2010 av Möllers Tran
Anbefalte innlegg