Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huh. Jaså. Det nevnte aldri min forrige fastlege (mamma) for meg. Og hu var fastlegen min i flere år og så hvor plaga jeg var. Ja ja, kanskje jeg bare skal be om å få ei sånn sprøyte i skinka i stedet.

Skrevet

Satser på det. Men må vel kjøpe hele pakka, øyedråpene mine gikk ut på dato i fjor sommer, finner ikke turboinhalerne og nesesprayen er egentlig bare sånn billig-sak mot forkjølelse.

Skrevet

hva faen skjer med at dell ikke skjønner at norge og sverige er to forskjellige land ? hver eneste representant jeg har snakket/chattet med i år er svenske >:

Hva faen skjer med at du ikke er klar over at det faktisk er snakk om samme språk?

Har du ikke lært noe i norsken?

Skrevet

hva faen skjer med at dell ikke skjønner at norge og sverige er to forskjellige land ? hver eneste representant jeg har snakket/chattet med i år er svenske >:

Hva faen skjer med at du ikke er klar over at det faktisk er snakk om samme språk?

Har du ikke lært noe i norsken?

Svensk og norsk er ikke samme språk.

Skrevet

Svensk og norsk er ikke samme språk.

At de defineres som forskjellige språk har mye med kultur og historie å gjøre. Lingvister definerer gjerne de tre skandinaviske språkene som dialekter av samme språk. :)

Skrevet

Jeg har tenkt til å klippe meg snart, noen kan gi link til en side med masse frisyrer, slik at jeg kan se hva jeg vil ha?

Kan noen skrive noen videor på youtube hvor de viser forskjellige måter man kan style håret? ( For menn, altså ) Har ikke noen fantasi i det hele tatt. Trenger bare vanlige tips og triks, og forskjellige eksempler. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...