L4r5 Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Hvis legen mener du kan trenge behandling i mer enn 3 måneder så kan du få zyrtec på blå resept. Det er helt vanlig.
Datasmurf Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Huh. Jaså. Det nevnte aldri min forrige fastlege (mamma) for meg. Og hu var fastlegen min i flere år og så hvor plaga jeg var. Ja ja, kanskje jeg bare skal be om å få ei sånn sprøyte i skinka i stedet.
Eplefe Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Det er garantert billigere enn å kjøpe Zyrtec uten resept. :|
Datasmurf Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Satser på det. Men må vel kjøpe hele pakka, øyedråpene mine gikk ut på dato i fjor sommer, finner ikke turboinhalerne og nesesprayen er egentlig bare sånn billig-sak mot forkjølelse.
Llandari Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Tror det kosta meg en hundrings til sammen for medisinen + å få en sykepleier til å sette sprøyta på meg.
Jann - Ove Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 hva faen skjer med at dell ikke skjønner at norge og sverige er to forskjellige land ? hver eneste representant jeg har snakket/chattet med i år er svenske >: Hva faen skjer med at du ikke er klar over at det faktisk er snakk om samme språk? Har du ikke lært noe i norsken?
Datasmurf Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Fortsatt irriterende. Hver gang jeg ringer Dell, så ender jeg opp med å prate med noen fra Skåne. Den dialekta er verre enn trøndersk og sunnmøring. :|
Herr Brun Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 hva faen skjer med at dell ikke skjønner at norge og sverige er to forskjellige land ? hver eneste representant jeg har snakket/chattet med i år er svenske >: Hva faen skjer med at du ikke er klar over at det faktisk er snakk om samme språk? Har du ikke lært noe i norsken? Svensk og norsk er ikke samme språk.
dysfunctional Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Jeg skjønner ikke et dugg av svensk. Er enklere for de med norsk morsmål å skjønne det, men ikke for meg.
Datasmurf Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Det verste er fortsatt dansk. Ta en sørlending, stapp en potet i halsen på vedkommende, vips, vi har dansk.
A-Jay Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Svensk og norsk er ikke samme språk. At de defineres som forskjellige språk har mye med kultur og historie å gjøre. Lingvister definerer gjerne de tre skandinaviske språkene som dialekter av samme språk.
Eplefe Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Det er i så fall dårlige lingvister da gode lingvister ofte skiller mellom dialekter i samme by.
Romis Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Jeg har tenkt til å klippe meg snart, noen kan gi link til en side med masse frisyrer, slik at jeg kan se hva jeg vil ha? Kan noen skrive noen videor på youtube hvor de viser forskjellige måter man kan style håret? ( For menn, altså ) Har ikke noen fantasi i det hele tatt. Trenger bare vanlige tips og triks, og forskjellige eksempler.
haswonit Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Sånn har jeg det i alle fall. Enkelt å fikse på. Samtidig som det er en frisyre både bestemødre og babes setter pris på.
Petter Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 (endret) Hvis du vil se ut som en homo så ja. kun george clooney som ser ordentlig ut med det. Endret 27. april 2010 av Petter
Anbefalte innlegg