Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Økonomistyring er kjipt å ha på en fredag, så har jeg markedsføringsprøve etterfulgt av rettslære fremføring.

Føles ut som et "fuck you" fra skolen, skal torturere meg ekstra mye før ferien :p

Skrevet

Jeg har ikke påskeferie før etter 17:30, jeg. Men fikk lønn idag, hvertfall. Da blir det rett bort på Elkjøp og kjøpe Pokemon HeartGold til DS'n.

Skrevet

Ooh, det kunne jeg i og for seg tenkt meg.

Lurer forresten på hvor gameboyen min er. Vil spille yellow igjen, slik som forrige påske. :p

Oh well. Jeg har i det minste en god frokost. :)

Speltbrød med smør, egg- og bacon-salat, kokt pragerskinke og vellagret jarlsberg. Samt et glass drue-, eple-, bringebær-, aronia-, jordbær- og ripsjuice. :wee:

Skrevet

Jeg trodde jeg kom til TG-tråden, men så kom jeg hit. Ikke rart jeg fant det menste urelatert.

Du burde begynt å slette innlegg her :thumbup:

Krysser fingrene for at firmabilen er ferdig på EU-kontrollen så jeg rekker pølselunsjen på jobb om 20 minutter.

Skrevet

..jeg holdt faktisk på å markere :blush:

Men så så jeg sidetallet, og var forundret over at dere hadde skrevet 11 sider siden morgenen. Så så jeg hvor mange sider det var.

Skrevet

Jeg begynte å lure på om du allerede hadde sletta siden det var kommet så få poster siden i natt. Dette pleier jo å være primetime i denne tråden.

Skrevet

..jeg holdt faktisk på å markere :blush:

Men så så jeg sidetallet, og var forundret over at dere hadde skrevet 11 sider siden morgenen. Så så jeg hvor mange sider det var.

Det store spørsmålet er vel egentlig: Hvilke ulovlige substanser inntok du før du bestemte deg for å rave rundt på forumet med fingeren på sletteknappen? :tease:

Skrevet

Ha ha, jeg betaler ikke for slikt kan du skjønne. :p

Irriterer meg at jeg glemte å ta med meg sprit da jeg dro hjem. alt jeg har her er en kvartliter mørk rom og et par liter vodka.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...