MrLeftfield Skrevet 26. mars 2010 Skrevet 26. mars 2010 God morgen alle:) Irriterende å ikke få til å sove lenge Hear hear! Jævlig kjipt Men men, det å dra på jobb er jo $$$
TheKims Skrevet 26. mars 2010 Skrevet 26. mars 2010 Fikk akkurat avslag på $$$ hos sosialen. Fikk tilbud på reise penger til Bryne, Wtf? Hva skal jeg liksom gjøre der uten bo plass? Im screwed
Mr.Karlsen Skrevet 26. mars 2010 Skrevet 26. mars 2010 Økonomistyring er kjipt å ha på en fredag, så har jeg markedsføringsprøve etterfulgt av rettslære fremføring. Føles ut som et "fuck you" fra skolen, skal torturere meg ekstra mye før ferien
Datasmurf Skrevet 26. mars 2010 Skrevet 26. mars 2010 Markedsføring er ez da. Heller det enn f.eks. bedøk eller nyere historie *grøss* Oh well, påskeferie er fortsatt awesome. *legge seg igjen*
Bytex Skrevet 26. mars 2010 Skrevet 26. mars 2010 Jeg har ikke påskeferie før etter 17:30, jeg. Men fikk lønn idag, hvertfall. Da blir det rett bort på Elkjøp og kjøpe Pokemon HeartGold til DS'n.
Datasmurf Skrevet 26. mars 2010 Skrevet 26. mars 2010 Ooh, det kunne jeg i og for seg tenkt meg. Lurer forresten på hvor gameboyen min er. Vil spille yellow igjen, slik som forrige påske. Oh well. Jeg har i det minste en god frokost. Speltbrød med smør, egg- og bacon-salat, kokt pragerskinke og vellagret jarlsberg. Samt et glass drue-, eple-, bringebær-, aronia-, jordbær- og ripsjuice.
WheelMan Skrevet 26. mars 2010 Skrevet 26. mars 2010 Jeg trodde jeg kom til TG-tråden, men så kom jeg hit. Ikke rart jeg fant det menste urelatert.
lceman™ Skrevet 26. mars 2010 Skrevet 26. mars 2010 Jeg trodde jeg kom til TG-tråden, men så kom jeg hit. Ikke rart jeg fant det menste urelatert. Du burde begynt å slette innlegg her Krysser fingrene for at firmabilen er ferdig på EU-kontrollen så jeg rekker pølselunsjen på jobb om 20 minutter.
WheelMan Skrevet 26. mars 2010 Skrevet 26. mars 2010 ..jeg holdt faktisk på å markere Men så så jeg sidetallet, og var forundret over at dere hadde skrevet 11 sider siden morgenen. Så så jeg hvor mange sider det var.
L4r5 Skrevet 26. mars 2010 Skrevet 26. mars 2010 Jeg begynte å lure på om du allerede hadde sletta siden det var kommet så få poster siden i natt. Dette pleier jo å være primetime i denne tråden.
lceman™ Skrevet 26. mars 2010 Skrevet 26. mars 2010 ..jeg holdt faktisk på å markere Men så så jeg sidetallet, og var forundret over at dere hadde skrevet 11 sider siden morgenen. Så så jeg hvor mange sider det var. Det store spørsmålet er vel egentlig: Hvilke ulovlige substanser inntok du før du bestemte deg for å rave rundt på forumet med fingeren på sletteknappen?
Mikkel™ Skrevet 26. mars 2010 Skrevet 26. mars 2010 Jeg er forbanna sulten merklig nok . Det tar på å kaste ørtenhundrekilo med papir og møbler fra gamle lager.
Slimda Skrevet 26. mars 2010 Skrevet 26. mars 2010 Lunsj idag bestod av vafler, kyllinglår og brødskiver. Win! Var dessverre tomt for eplejuice, så ble appelsinjuice isteden.
Datasmurf Skrevet 26. mars 2010 Skrevet 26. mars 2010 Gi meg styrke til å ikke kjøpe masse CD-er! Jeg må ha penger til sprit i påska.
MrLeftfield Skrevet 26. mars 2010 Skrevet 26. mars 2010 Gi meg styrke til å ikke kjøpe masse CD-er! I D I O T ! Der. Vær så god. Det blir 299;-. Du får en giro i posten.
Datasmurf Skrevet 26. mars 2010 Skrevet 26. mars 2010 Ha ha, jeg betaler ikke for slikt kan du skjønne. Irriterer meg at jeg glemte å ta med meg sprit da jeg dro hjem. alt jeg har her er en kvartliter mørk rom og et par liter vodka.
Anbefalte innlegg