Kea Skrevet 24. mars 2010 Skrevet 24. mars 2010 (endret) Er det bare meg, eller virker det som om det er meningen at skoleelever skal fryse seg ihjel i klasserommene? Kanskje kulden skal bidra til at de konsentrerer seg bedre? Seriøst, det hadde ikke skadet å skru på varmen en gang iblant når det er iskaldt ute.Iskaldt? Ligger ikke temperaturen sånn ca på plussgrader i vårt langstrakte land? Jeg bor for øyeblikket ikke i vårt langstrakte land. Her hvor jeg bor er det fremdeles ganske kaldt. Ewwwww! Takk for at du fikk meg til å miste matlysten. LIKER MAN IKKE BACON? Joda, klart jeg liker bacon. Men det der så av en eller annen grunn veldig uappetitlig ut. Endret 24. mars 2010 av Therawyn
Balli Skrevet 24. mars 2010 Skrevet 24. mars 2010 it says on the almightyeth tableth that thou shalt not quoteth to many people it destroyeth the balance of the forum and with extension the whole world.
Eplefe Skrevet 24. mars 2010 Skrevet 24. mars 2010 Bacon-skilpaddene så tasty ut. Du har ikke en oppskrift vel, Gisle?
MrLeftfield Skrevet 24. mars 2010 Skrevet 24. mars 2010 (endret) Step on my trip just step on my trip man step on my trip just Dub FX edit: link http://www.myspace.com/dubafex Endret 24. mars 2010 av MrLeftfield
b-real Skrevet 24. mars 2010 Skrevet 24. mars 2010 Jeg bor for øyeblikket ikke i vårt langstrakte land. Her hvor jeg bor er det fremdeles ganske kaldt. Åh, det kan vel kanskje forklare litt. Vel, fins ikke dårlig vær, fins bare dårlig klær! Joda, klart jeg liker bacon. Men det der så av en eller annen grunn veldig uappetitlig ut. Jeg er rystet Bacon-skilpaddene så tasty ut. Du har ikke en oppskrift vel, Gisle? Nei jeg har nok dessverre ikke det =(Vet jeg hadde how-to på hvordan lage det lappeteppet med bacon som er brukt et eller annet sted Skal da ikke være så vanskelig. Flette litt bacon og dytte noen pølser inn.
TheKims Skrevet 24. mars 2010 Skrevet 24. mars 2010 B-real: Jeg bor på Stovner i Oslo, flyttet hit i januar. De jeg bodde med i Bryne begynnte å ruse seg på amf og diverse i leiligheten vi bodde i, så jeg pakket snipp sekken å ordnet leiebil å dro hit til min søster.
b-real Skrevet 24. mars 2010 Skrevet 24. mars 2010 Såpass ja. Nei da kan det være likså greit å pakke sakene sine og forlate når det går såpass langt, kjenner til den der..kanskje ikke så ekstremt men kjenner til tilstanden. A professor at Indiana University has instituted a system of gaining experience points through classwork instead of receiving traditional grades. Lee Sheldon is an accomplished screenwriter and game writer, having worked on TV shows like ST:TNG and Charlie's Angels as well as the Agatha Christie series of games from The Adventure Company. He now teaches game design courses for Indiana University's Department of Telecommunications. Instead of assigning his students a grade at the end of the course, he instead starts every student at 0 xp and they earn points through completing quests like solo projects and quizzes in addition to grouping up for guild projects and pick up groups. How many points they have at the end of the course determines their actual "grade." GIEF XP!
Bytex Skrevet 24. mars 2010 Skrevet 24. mars 2010 Sett sånt..kom fra Oslo S isted. Masse godsvogner har løsnet fra et tog oppe på Alnabru og rullet ned til oslo s, og sporet av og ramlet i vannet. 3 personer drept, masse skadet foreløpig.
b-real Skrevet 24. mars 2010 Skrevet 24. mars 2010 Sett sånt..kom fra Oslo S isted. Masse godsvogner har løsnet fra et tog oppe på Alnabru og rullet ned til oslo s, og sporet av og ramlet i vannet. 3 personer drept, masse skadet foreløpig. Virkelig rapage ja :S Føler du deg trist og lei i dag? Jeg har kanskje kuren: http://www.youtube.com/watch?v=9upTLWRZTfw&feature=player_embedded
L4r5 Skrevet 24. mars 2010 Skrevet 24. mars 2010 Sett sånt..kom fra Oslo S isted. Masse godsvogner har løsnet fra et tog oppe på Alnabru og rullet ned til oslo s, og sporet av og ramlet i vannet. 3 personer drept, masse skadet foreløpig. Fikk med meg det. Toget har jevnet et helt bygg med jorda og greier.
Bytex Skrevet 24. mars 2010 Skrevet 24. mars 2010 Som Caruso ville sagt det i CSI Miami som avslutningsreplikk.. "Well they were....(ta på solbrillene)...on a roll" *snu seg og gå ut av bildet*
Deadringer Skrevet 24. mars 2010 Skrevet 24. mars 2010 Sett sånt..kom fra Oslo S isted. Masse godsvogner har løsnet fra et tog oppe på Alnabru og rullet ned til oslo s, og sporet av og ramlet i vannet. 3 personer drept, masse skadet foreløpig. Godt jobba NSB.
MrLeftfield Skrevet 24. mars 2010 Skrevet 24. mars 2010 Sett sånt..kom fra Oslo S isted. Masse godsvogner har løsnet fra et tog oppe på Alnabru og rullet ned til oslo s, og sporet av og ramlet i vannet. 3 personer drept, masse skadet foreløpig. Fikk med meg det. Toget har jevnet et helt bygg med jorda og greier. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=585498 Kommer sikkert meg ikke hjem nå. HELVETE. Sikkert panikk og full lockdown overalt.
Bytex Skrevet 24. mars 2010 Skrevet 24. mars 2010 Typisk unger..3 folk er drept og mange såret, og du tenker på deg selv.
b-real Skrevet 24. mars 2010 Skrevet 24. mars 2010 Typisk unger..3 folk er drept og mange såret, og du tenker på deg selv.Heller typisk mennesker.
Bytex Skrevet 24. mars 2010 Skrevet 24. mars 2010 Crazy shit..også i Oslo, liksom.. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=585510
MrLeftfield Skrevet 24. mars 2010 Skrevet 24. mars 2010 Typisk unger..3 folk er drept og mange såret, og du tenker på deg selv.Heller typisk mennesker. Oh please
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 24. mars 2010 Skrevet 24. mars 2010 Javell. Da har jeg rigget meg til. Og idag er humøret mitt strålende! Hvordan er det hos dere?
Anbefalte innlegg