After Dark Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Har ikke vært innom her hver dag. Begynner å miste interessen.
Sameboe Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Har ikke vært innom her hver dag. Begynner å miste interessen. Enda ikke mistet interessen. DNFK er mitt dop!
Bytex Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Mannen må ha et skyhøyt pengeforbruk på red bull isåfall, mtp at en liten 4-pack med 0,33l bokser koster 75,- i butikken..
L4r5 Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Vet dere hva som er litt irriterende. Når man har overnattingsbesøk som ligger på sofaen sin og de "aldri" står opp. Man har liksom ikke lyst til å stå opp og forstyrre dem heller.
Bytex Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Vet dere hva som er litt irriterende. Når man har overnattingsbesøk som ligger på sofaen sin og de "aldri" står opp. Man har liksom ikke lyst til å stå opp og forstyrre dem heller. Spesiellt hvis de sover uten truse og ligger og fiser med halve rompa utafor pleddet..
Mephistopheles Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Spesiellt hvis de sover uten truse og ligger og fiser med halve rompa utafor pleddet.. EYH! What happens at homebase, stays at homebase! Eller, er det andre som plar legge seg slik?
Bytex Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Nei, jeg så det på en episode av Brooke Knows Best på MTV. Kompisen til venninna fikk lov å kræsje på sofaen noen dager, og når de kom ut i stua på morgenen lå han uten trusa med rævva utafor pleddet og prompa mens de lagde frokost.
L4r5 Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Så ille er det heldigvis ikke her da. Så ingen naken rumpe og hørte ingen brakfis da jeg ilte gjennom stua på vei til do.
Slimda Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Ingenting overrasker meg når det kommer til MTV-serier.
TheKims Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Nei, jeg så det på en episode av Brooke Knows Best på MTV. Kompisen til venninna fikk lov å kræsje på sofaen noen dager, og når de kom ut i stua på morgenen lå han uten trusa med rævva utafor pleddet og prompa mens de lagde frokost. Usj Nastye greier. Hadde det skjedd hos meg hadde det vært på hodet og ræva ut altså. Vurderte frokost/lunch på kina resturant i dag, har egentlig ikke råd men er så sykt brød lei.
Arinomi Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Jeg har aldri overnattingsgjester, jeg. Min crib er min, liksom.
After Dark Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Vurderte frokost/lunch på kina resturant i dag, har egentlig ikke råd men er så sykt brød lei. Kinamat er godt.
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Nå har det vært de to roligste timene på jobb jeg noen sinne har hatt her. Det er noe riving av første etasjen her i bygget fordi de skal bygge om. I samme slengen klippet de like så greit av telefonkablene, så nå er hele systemet nede. Har vært folk her og skjøtet kablene, men de har i samme slengen sprengt noen sikringer, så nå venter vi på enda en mirakelmann. Får omtrent ikke gjort noe arbeid, så det er en behagelig dag. =)
b-real Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Hvorfor har skatteetaten i Halden ringt meg nå i morrest? o.O Skjønner ingenting.
Slimda Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Nå har det vært de to roligste timene på jobb jeg noen sinne har hatt her. Det er noe riving av første etasjen her i bygget fordi de skal bygge om. I samme slengen klippet de like så greit av telefonkablene, så nå er hele systemet nede. Har vært folk her og skjøtet kablene, men de har i samme slengen sprengt noen sikringer, så nå venter vi på enda en mirakelmann. Får omtrent ikke gjort noe arbeid, så det er en behagelig dag. =) Hadde noe lignende skjedd her, ville det vært totalt katastrofe.
After Dark Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Hvorfor har skatteetaten i Halden ringt meg nå i morrest? o.O Skjønner ingenting. Har du snyltet?
b-real Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Hvorfor har skatteetaten i Halden ringt meg nå i morrest? o.OSkjønner ingenting. Har du snyltet?Snyltet på hva da liksom? o.OHar intet å snylte på jo.. Hadde en wierd drøm..var masse annet i tillegg da men jeg drømte at jeg hadde fått kuken min tatovert av alle ting og så hadde det kommet ut en video av et eller annet slag som ble sendt rundt til alle jeg kjente
Arinomi Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Gisle, nå fikk jeg veldig stygge bilder i hodet mitt. Du er en ond mann, du vet det?
L4r5 Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Gisle, nå fikk jeg veldig stygge bilder i hodet mitt. Du er en ond mann, du vet det? Innrøm at du likte det litt innerst inne!
Anbefalte innlegg