Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Hva synes dere om de nye leppene mine? :D"

Need i say more..

Tenk å kaste bort 9000kr på å gjøre ting styggere. Skulle likt å visst hvordan hu blir seende ut når hun blir 30.

Skrevet

http://mariabarbie.blogg.no/

Stalkeren min på nettby.

Personlig har jeg sluttet å bry meg så mye om hva andre liker å kle seg i, hvordan de sminker seg osv. Hvis de spør om min mening, råd og tips, skal de få det, men er det slik de liker å være er det ikke min business. Vi har forksjellig smak alle sammen. Har forøvrig sluttet å bli sjokkert etter at Heidi alexandra Olsen dukket opp.

Men ja, jeg syns så klart det ser hideous ut. Veldig trist at hun prøver å fake at hun er skinny også.

Skrevet

Hmm, når lillesøster bodde i Oslo et halvt år, ringte hun meg plutselig sent på ettermiddagen og sa en diger fyr hadde fulgt etter henne helt fra Oslo S, inn på t-banen og nå stalka han henne på vei hjem. Han hadde sagt "du er dritfin" helt opp i øret hennes på Oslo S. Hun var livredd og ville bare at vi skulle snakke så han ikke skulle prøve på noe..spooky.

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Skrevet

God dag! :)

Hva gjør man visst noen løfter deg opp fra baksiden og klemmer på brystet så du nesten ikke kan puste?

Skrevet

Da har man tilbakelagt nok en intellektuelt stimulerende arbeidsøkt på universitetsbiblioteket. Tar påskeferie på fredag. Det ser jeg virkelig fram til! :)

Holder på å lage kjøttboller og potetmos til middag. *sulten*

Skrevet

God dag! :)

Hva gjør man visst noen løfter deg opp fra baksiden og klemmer på brystet så du nesten ikke kan puste?

Sparker bakover og håper på at du treffer personens genitalier.

Skrevet

Er litt kjipt å knuse nesa på en kompis som bare løfter deg opp bakfra på kødd, da. Blir som å hive tomflaska han kasta lett på deg tilbake med full kraft så han havner på sykehus..litt overkill.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...