Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folka i klassen irriterer meg grenseløst. De bråker, lager rare lyder og holder på som 5 åringer generelt. Får lyst til å rive av meg ørene.

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Folka i klassen irriterer meg grenseløst. De bråker, lager rare lyder og holder på som 5 åringer generelt. Får lyst til å rive av meg ørene.

Er det nå jeg "plutselig" skal ta nettet?

Skrevet

Du har nettopp beskrevet min klasse... Hater den

Skrevet

Du har nettopp beskrevet min klasse... Hater den

Sånn var det i 1-9 klasse, nå i tiende har klassen faktisk forbedret seg :b

Skrevet

Det var ikke lurt å skulke i går (jeg er ferdig med alt vi skal gjøre). Vi har tydeligvis ikke lærer før klokken 10:45 eller noe. Så nå sitter vi her og hører på musikk så høyt at jeg vil tippe at man kan høre det helt ned til kantina.

Flink! ^^

Det gjorde læreren vår i går. Spilte Dimmu, DumDum, Pånnivågn og diverse musikk for full spiker ut fra PA-en i hoved-auditoriumet. Var awesome! Folk kom fra overalt og lurte på hva faen som foregikk. "Undervisning" svarte læreren.

It was awesome! :D

Hvilken dato starter påskeferien? :dontgetit:

19. mars for klassen min, 22. eller 23. mars for meg og en til i klassen som tar opp fag. For dere andre, god knows.

Noen som er med på å hongla litt?

Nei, gjør ikke slikt med ukjente menn.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...