Eplefe Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 Yeah, det der tør jeg ikke. Plutselig var det masse fjortiser ved bordet jeg sitter på.
Eplefe Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 Hvis ikke hun med den hvite boblejakken eller whatever holder kjeft snart så er faren overhengende for at hun får hilse på kaffen min.
Eplefe Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 (endret) Jeg gjorde det helt til de kom. Nå sitter jeg strengt tatt på en stol. Edit: Teknologi og vitenskap = Konspirasjoner og hjernevask Endret 18. mars 2010 av Eplefe
Catkin Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 Folka i klassen irriterer meg grenseløst. De bråker, lager rare lyder og holder på som 5 åringer generelt. Får lyst til å rive av meg ørene.
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 Folka i klassen irriterer meg grenseløst. De bråker, lager rare lyder og holder på som 5 åringer generelt. Får lyst til å rive av meg ørene. Er det nå jeg "plutselig" skal ta nettet?
Slimda Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 Påskeferien starter 31 Mars, selvsagt. Påskeferien er bare et mer allment godkjent navn for "The Gathering".
Natrich Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 Folka i klassen irriterer meg grenseløst. De bråker, lager rare lyder og holder på som 5 åringer generelt. Får lyst til å rive av meg ørene. Du har nettopp beskrevet min klasse... Hater den
Slimda Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 Lær dere å jobb med forstyrrelser, det kommer dere til å trenge i arbeidslivet.
Natrich Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 Lær dere å jobb med forstyrrelser, det kommer dere til å trenge i arbeidslivet. Jobber med saken
Qweeerty Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 Folka i klassen irriterer meg grenseløst. De bråker, lager rare lyder og holder på som 5 åringer generelt. Får lyst til å rive av meg ørene. Du har nettopp beskrevet min klasse... Hater den Sånn var det i 1-9 klasse, nå i tiende har klassen faktisk forbedret seg :b
Shikaru Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 Lær dere å jobb med forstyrrelser, det kommer dere til å trenge i arbeidslivet. Jobber med saken høhøhø
Datasmurf Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 Det var ikke lurt å skulke i går (jeg er ferdig med alt vi skal gjøre). Vi har tydeligvis ikke lærer før klokken 10:45 eller noe. Så nå sitter vi her og hører på musikk så høyt at jeg vil tippe at man kan høre det helt ned til kantina. Flink! ^^ Det gjorde læreren vår i går. Spilte Dimmu, DumDum, Pånnivågn og diverse musikk for full spiker ut fra PA-en i hoved-auditoriumet. Var awesome! Folk kom fra overalt og lurte på hva faen som foregikk. "Undervisning" svarte læreren. It was awesome! Hvilken dato starter påskeferien? 19. mars for klassen min, 22. eller 23. mars for meg og en til i klassen som tar opp fag. For dere andre, god knows. Noen som er med på å hongla litt? Nei, gjør ikke slikt med ukjente menn.
Sidious Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 Nå har vi rett og slett for mye å lese. *sukk* Tre bøker, og eksamen neste uke. Skal bli så jævla godt med påskeferie.
Datasmurf Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 Isj da. Jeg får ikke gjort noe skolemessig før jeg har kommet meg hjem for å finne boka mi. Fatter ikke helt hvor den kan være. oO
Anbefalte innlegg