Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal opp i fire fag, det kan være to muntlige og to skriftlige, eller tre skriftlige og en muntlig. Skal opp i norsk hovedmål i hvert fall, skriftlige trekkfag er engelsk kultur og litteratur, politikk og menneskerettigheter og sidemål. Muntlige trekkfag er engelsk kultur og litteratur, politikk og menneskerettigheter, norsk, historie og religion. :|

Skrevet (endret)

Jeg skal opp i...nei sant jeg skal bare jobbe og tjene PENGER..MWAHAHAHAHAH!

*kjøpe DSi XL*

Endret av Bytex
Skrevet

Vi fikk eksamensdatoer i dag, så da kom nervene mine og. ._.

Vet ikke hva jeg gruer meg mest til, om jeg kommer opp i noen av fellesfagene eller om jeg virkelig er klar for en tverfaglig praksisk eksamen :no:

Tverrfalig praktisk eksamen er null stress da, fikk femmer nå når vi hadde det i februar. :)

Skrevet

Vet ikke hva jeg gruer meg mest til, om jeg kommer opp i noen av fellesfagene eller om jeg virkelig er klar for en tverfaglig praksisk eksamen :no:

Tverrfalig praktisk eksamen er null stress da, fikk femmer nå når vi hadde det i februar. :)

Ja får håpe det går greit, og regner med det og. Bare å være godt forberedt i guess :)

Skrevet

Ja får håpe det går greit, og regner med det og. Bare å være godt forberedt i guess :)

Ja, er bare å faktisk bruke den forberedelsesdagen du får på øving, så går det greit skal du se. ;)

HURR HURR. Sverige på lørdag med Wheelman og MSg :yes:

Najs!

Skrevet (endret)

Fikk diskusjon.no akkurat et nytt sånn mini-ikon?

Jeg liker det ikke, ser jo ingenting.

Endret av Romis
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...