Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil jo håpe du søkte permisjon med lønn, siden det er det logiske om du vil ha lønnet permisjon.

"Følgende norm kan nyttes ved innvilgelse av permisjon med lønn:

[...]

Ved dødsfall.

Ved dødsfall i nærmeste familie og andre som har stått arb.tager nær (ektefelle, foreldre, besteforeldre, barn eller andre som har stått arb.taker nær): Inntil 3 dager pr. år, eventuelt med tillegg av nødvendige reisedager.

Med "andre som har stått arb.tager nær" tenkes på svigerforeldre, kollegaer, samboer m.v."

Skrevet

Et halvt år med HTC Hero, må jeg si at Telefonen min er mer eller mindre like pen som når jeg fikk den.

2nd that!

Jeg syns det er noe muffins med min. den sluker strøm sånn plutselig, selv om alle applikasjoner er lukket :s (ja, bruker advanced task killer)

noen som har peiling på hvorfor?

Skrevet

Min Hero er like kjapp som når jeg fikk telefonen, og programmer tar ikke særlig resurser med mindre du aktivt bruker de.

Google har selv sagt at Task Killer er meningsløst å ha på en android-telefon.

Skrevet

Min Hero er like kjapp som når jeg fikk telefonen, og programmer tar ikke særlig resurser med mindre du aktivt bruker de.

Google har selv sagt at Task Killer er meningsløst å ha på en android-telefon.

hmm hmm.gif

Tja, bort skal den ikke, men kanskje bare bruke den til å slå av alarmen. ikke faen om jeg gidder å trykke på 9 bokser hver morgen og kveld :p

Skrevet

Hæ? Å skru av alarmen er jo bare å dra fingeren ned over skjermen?

Advanced Task Killer har blitt knyttet opp til høyere strømforbruk samt mange diverse "bugs" på diverse programmer. Ville ikke akkurat anbefalt å bruke det...

Skrevet

Påske er bra men det irriterer meg at nesten hvert år havner påskeaften på en lørdag! Går glipp av 2 fridager.. :p

Påskeaften jo den "Hellige lørdag", så hva forventet du egentlig?

Skrevet

altså, jeg har maks antall alarmer på. om jeg står opp klokken 6 så ønsker jeg helst ikke å høre de siste 4 alarmene ringe siden jeg allerede er våken :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...