Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jeg som skulle ha meg en kopp kafe og chatta litt med mine HYGGELIGE og HØFLIGE venner..

Hvis du heller har lyst til å prate med meg så byr jeg på pils og pizza om du kommer til Bergen. PIZZAEN er straks ferdig å heve. :fun:

Fixed..^^

Kommer til Bergen etter Påske, tar kontakt med deg på pm da. :)

Skrevet

Og jeg som skulle ha meg en kopp kafe og chatta litt med mine HYGGELIGE og HØFLIGE venner..

Hvis du heller har lyst til å prate med meg så byr jeg på kakao og bursdagsboller om du kommer til Bergen. Bollene er straks ferdig å heve. :fun:

Høres ut som en barnebursdag. :D Ha det hyggelig. :fun:

Skrevet

Hvis du heller har lyst til å prate med meg så byr jeg på pils og pizza om du kommer til Bergen. Bollene er straks ferdig å heve. :fun:

Fixed..^^

Kommer til Bergen etter Påske engang, tar kontakt med deg på pm da. :)

Det der var faktisk en av de bedre fiksene jeg har sett den siste tiden.

Og send for all del en PM. Det var en fantastisk god ide egentlig.

Jeg er ikke eldre enn at jeg er ekstremt barnslig fra tid til annen.
Skrevet

Som barn har man store ønsker om å være voksen.

Når man er voksen, har man store ønsker å være som barn.

Fordelen med oss mellomvoksne, er at vi kan være begge deler uten at noen klager på det. :p

Skrevet

Har hørt ifra en kilde en eller annen gang at det var det som liksom skulle være det å være voksen, å tillate seg selv til å være barnslig. Så jeg tror du vinner premie =)
Skrevet

Alle er vel det iblant. ;) Men det blir vel noe mer spennende å drikke til maten?

Skrevet
Har hørt ifra en kilde en eller annen gang at det var det som liksom skulle være det å være voksen, å tillate seg selv til å være barnslig. Så jeg tror du vinner premie =)

Yay! I gets prize!
Gjest Slettet+6132
Skrevet
In other news, jeg har klart å drepe mobilen min. Jeg trodde jeg hadde klart å drepe den sist, men da fikk jeg den av en eller annen grunn til å fungere igjen, og fungerte fint helt til den møtte asfalten i dag morres.

Oh well, glad jeg forutså at den mobilen skulle skulle skiftes ut snart, så jeg har lagt av penger til ny.

Hvor mange telefoner er det du har klart å ta knekken på nå det siste året egentlig? Virker som det er en et par.

Det siste året har jeg bare drept samme mobilen tre ganger.

Første gangen gikk touchskjermen føyken og jeg fikk den reparert, andre gangen var for noen uker siden, etter at skjermen plutselig begynte å oppføre seg rart, da begynte den å fungere av seg selv helt plutselig. Nå i morres fikk den et ublidt møte med asfalten, så da var det over og ut for denne telefonen.

Nå blir det vel en HTC Legend på meg tror jeg.

Skrevet

Er det ikke vanlig å gi lønn til de som søker velferdspermisjon for å dra i begravelser osv?

Skal i begravelse til farmor nå på fredagen men fikk ikke noe velferdspermisjon ...kke nok med at jeg må bruke en formue på å komme meg til begravelsen sikkert så går jeg glipp en hel dags lønn noe som jeg strengt tatt egentlig ikke har råd til. Faen faen faen !"¤!"%

Skrevet
Det siste året har jeg bare drept samme mobilen tre ganger.

Første gangen gikk touchskjermen føyken og jeg fikk den reparert, andre gangen var for noen uker siden, etter at skjermen plutselig begynte å oppføre seg rart, da begynte den å fungere av seg selv helt plutselig. Nå i morres fikk den et ublidt møte med asfalten, så da var det over og ut for denne telefonen.

Nå blir det vel en HTC Legend på meg tror jeg.

På en måte er jeg glad jeg har en telefon som er skuddsikker og vanntett osv..men på en annen side kunne jeg godt ha tenkt meg noe med wifi,pen skjerm og mp3-støtte osv.. the choices we make :\
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...