Sidious Skrevet 13. mars 2010 Skrevet 13. mars 2010 God morgen, folkens. Jeg har begynt å bli langhåra, så nå skal jeg leke meg med hårklippemaskinen. <3
Bagh Skrevet 13. mars 2010 Skrevet 13. mars 2010 Ikke alle skoler har lørdagsfri, y'know. Steinerskolen og sånt det?
Bonna86 Skrevet 13. mars 2010 Skrevet 13. mars 2010 Ikke alle skoler har lørdagsfri, y'know. Steinerskolen og sånt det? Eventuelt universiteter og høgskoler.
Bagh Skrevet 13. mars 2010 Skrevet 13. mars 2010 Det har jeg ikke vært borti, lørdagsundervisning altså. Er jo rimelig spesielt egentlig.
Latias Skrevet 13. mars 2010 Skrevet 13. mars 2010 God morgen! I dag blir det kalas, i dag er det 80-årslaget til min farmor. Det blir "bare" de nærmeste i familien, som tilsvarer omkring 50-60 stykker. Skal bli festlig. Jaha, bare de nærmeste. Tenk om hele familien hadde kommet da...
Natrich Skrevet 13. mars 2010 Skrevet 13. mars 2010 Det har jeg ikke vært borti, lørdagsundervisning altså. Er jo rimelig spesielt egentlig. Er det når man går på universitet og høgskole
Bonna86 Skrevet 13. mars 2010 Skrevet 13. mars 2010 Det har jeg ikke vært borti, lørdagsundervisning altså. Er jo rimelig spesielt egentlig. Det har jeg, både på universitet og høgskole. Selv skal ha eksamen på en lørdag tror jeg.
Bagh Skrevet 13. mars 2010 Skrevet 13. mars 2010 Det har jeg ikke vært borti, lørdagsundervisning altså. Er jo rimelig spesielt egentlig. Er det når man går på universitet og høgskole Har enda ikke vært borti det i mine to år på NTNU. Hatt eksamen på en lørdag, men det er forståelig. Er en del eksamener som skal avvikles.
Datasmurf Skrevet 13. mars 2010 Skrevet 13. mars 2010 Wow ... Sær drøm. oO Drømte at jeg sku dra til Hamar på konsert. Satte meg på bussen, oppdaga at der satt også minstesøss som sku på shoppingtur, plutselig var jeg på en jernbanestasjon før Dombås, det var sommer, men det snedde. Jeg ringte mamma og fortalte at jeg hadde glemt billetter, penger, headset, brus, kamera, alt sånt hjemme, hu mumla noe om et nummer. Så ringte hu unge Oslo, som var en underavdeling av et eller annet politisk parti, og det hele var veldig overraskende og random. Så var jeg plutselig på et møte med 3D-læreren min og ei dame fra Blizzard, på Hamar. Om livredning. Og der var samboeren min og flere fra klassen min, og alle var nakne, men like etterpå påkledd, og det var noen interessante jenter der jeg ikke aner hvem var, men det kom stadig vekk nye kjente, mens andre forsvant. Gikk veldig hurtig for seg, helt til samboeren min kom og sa at nå gikk toget og jeg måtte skynde meg om jeg skulle sitte på hjem. Da oppdaget jeg at jeg manglet noe og begynte å lete febrilskt. Fant 25 meter Cat-5-kabel i skjortelomma og hørte ham rope på meg mens jeg gikk i sirkel og lette febrilskt etter noe. En periode var jeg jaget av en ulv fra DDO, med stats fra den ene Baldur's Gate 1-druiden min, og så var vi plutselig på en tre-master som var ombygd til hjuldamper, sambo ropte igjen og igjen, mer high-pitched than ever og så våkna jeg nå av at vekkerklokka ringte. WTF?
Deadringer Skrevet 13. mars 2010 Skrevet 13. mars 2010 Jeg drømte at jeg var i Capitol wasteland med en kamerat som farge håret mitt med en rar liten maskin.
After Dark Skrevet 13. mars 2010 Skrevet 13. mars 2010 Mornings. Sitter her med en Red Bull og skal til byen om noen timer. Der da?
Sidious Skrevet 13. mars 2010 Skrevet 13. mars 2010 Sitter her med ei flaske cola, og chatter med en kompis.
Sidious Skrevet 13. mars 2010 Skrevet 13. mars 2010 Skål! http://www.aftenposten.no/bolig/inspirasjon/article3562107.ece Stilig opplegg!
Nopros Skrevet 13. mars 2010 Skrevet 13. mars 2010 Jeg skulle på Shutter Island i går, vi kom for sent og dro på Edge Of Darkness istedet. Ikke lurt, den var dårlig. Endte med at jeg la meg ned for å sove den siste halvtimen.
Anbefalte innlegg