MrLeftfield Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 (endret) noen som har et godt tema på noe, eller gode idéer på et creature jeg kan lage? skal være av typen humanoid. har ingen gode idéer, og til neste uke skal vi ha noe klart Syns han her var kul. edit: argh, hvorfor blir de så store selv etter resize? Går det ann å spesifisere det i img-taggen på en eller annen måte? Endret 9. mars 2010 av MrLeftfield
Eplefe Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Datasmurf: A Streetcar named Desire er ikke en film, det er et skuespill. Filmen er en adaptasjon. Vi har sett skuespillet på teater, lest skuespillet i bokform og nå ser vi filmen. Så skal vi presentere et element, og kanskje sette opp en eller to scener i klassen.
Bytex Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Gahh! Har vært kvalm og hatt hodepine siden søndag og vært hjemme fra jobb. Idag sov jeg endelig uavbrutt uten å våkne med kjempekvalme, tenkte jeg var frisk nå..så spiste jeg nettopp dagens første brødskive og ble superkvalm og fikk kaldsvette igjen...pokker som foregår..
Senyor de la guerra Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Må vaske sengetøy og undertøy sammen. 60 eller 90 grader? Trenger svart fort.
Sameboe Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 God dag folkens! Skidagen idag var så slapp som jeg trodde den ville bli! http://www.youtube.com/watch?v=cbm5EoAm1bI The perfect date!
Shikaru Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 hahah den episoden med "perfect date" har jeg ikke sett. sesong er det fra?
Skjelvgråt Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Kan jeg få spillene og pc-en og tv-en deres om dere dør før meg ?
Sameboe Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Kan jeg få spillene og pc-en og tv-en deres om dere dør før meg ? Nei, du ligger faktisk bak katta mi i den køen.
Datasmurf Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Datasmurf: A Streetcar named Desire er ikke en film, det er et skuespill. Filmen er en adaptasjon. Vi har sett skuespillet på teater, lest skuespillet i bokform og nå ser vi filmen. Så skal vi presentere et element, og kanskje sette opp en eller to scener i klassen. Var derfor jeg sa jeg ville se stykket / musikalen filmen er basert på
Anbefalte innlegg