Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

noen som har et godt tema på noe, eller gode idéer på et creature jeg kan lage? skal være av typen humanoid. har ingen gode idéer, og til neste uke skal vi ha noe klart :p

thane-krios-mass-effect-2-screenshot-character.jpg

thane-me2.jpg

Syns han her var kul.

edit: argh, hvorfor blir de så store selv etter resize? :( Går det ann å spesifisere det i img-taggen på en eller annen måte?

Endret av MrLeftfield
Skrevet

Datasmurf: A Streetcar named Desire er ikke en film, det er et skuespill. Filmen er en adaptasjon. Vi har sett skuespillet på teater, lest skuespillet i bokform og nå ser vi filmen. Så skal vi presentere et element, og kanskje sette opp en eller to scener i klassen.

Skrevet

Gahh! Har vært kvalm og hatt hodepine siden søndag og vært hjemme fra jobb. Idag sov jeg endelig uavbrutt uten å våkne med kjempekvalme, tenkte jeg var frisk nå..så spiste jeg nettopp dagens første brødskive og ble superkvalm og fikk kaldsvette igjen...pokker som foregår..

Skrevet

Datasmurf: A Streetcar named Desire er ikke en film, det er et skuespill. Filmen er en adaptasjon. Vi har sett skuespillet på teater, lest skuespillet i bokform og nå ser vi filmen. Så skal vi presentere et element, og kanskje sette opp en eller to scener i klassen.

Var derfor jeg sa jeg ville se stykket / musikalen filmen er basert på ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...