Sameboe Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Nam, påskeegg var faktisk godt Du visste ikke hvem Chuck Norris var, og fant ut av det der nettop... Bor du isolert elns. ?
After Dark Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Glimti: Jeg poster sjeldent, leser heller hva folk skriver Spion.
Alliha Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Jeg er varmblodig da. Enkelte er jo mer frossne av seg. Shorts er dessuten et utrolig digg plagg! Frostmakk meg være Men sant nok, shorts er awesome ^^
Slimda Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Nam, påskeegg var faktisk godt Du visste ikke hvem Chuck Norris var, og fant ut av det der nettop... Bor du isolert elns. ? Må være en av våre innesperrede innbyggere, noe ala nordnorge.
Natrich Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Glimti: Jeg poster sjeldent, leser heller hva folk skriver Spion.
After Dark Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Jeg er varmblodig da. Enkelte er jo mer frossne av seg. Shorts er dessuten et utrolig digg plagg! Frostmakk meg være Men sant nok, shorts er awesome ^^ Shorts som går til akkurat nedenfor kneet vel og merke. Korte shorts er grusomt. Glimti: Jeg poster sjeldent, leser heller hva folk skriver Spion. Bare innrøm det, det er agentblodet...
L4r5 Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Er det noen som har lyst til å kjøpe Half life 2: Episode one til meg?
Natrich Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Glimti: Jeg har slekt i amerika så man skal ikke se bort ifra at det er noe der ja
After Dark Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Nå trekker jeg meg tilbake og leser litt. Kommer vel tilbake i kveld. Glimti: Jeg har slekt i amerika så man skal ikke se bort ifra at det er noe der ja Noe måtte det jo være...
Coa Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Å gud, i dag begynner Paradise Hotel igjen. Jeg har sterke mistanker om at dette er det de fleste kommmer til å snakke om på skolen i neste fremtid. Jeg gruer meg.
Bytex Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 "SÅ du de store puppene eller?" "Herreguud hun xxx er såå sleip altså, jeg tåler ikke trynet hennes!" "Fyfaen så du som han bare ruuuuuuuula festen, jeg har så jævla lyst å bli med på det showet ass, party party!"
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Jippi!! Pappa har problemer! Sånn økonomi problemer. Vet ikke hvor han har gjort av alle pengene... :S
Bytex Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Jeg har hatt omgangssyke siden søndag morgen, og skal nå prøve å innta mitt første ordentlige varme måltid. Wish me luck.
Gjest Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Har fått et domene gratis og WIMP invitasjon, bra dag
fargoth Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Er det noen som har lyst til å kjøpe Half life 2: Episode one til meg? Nei, men du kan få logge på min steam account å spille via den. (Det burde vel fungere?)
NikkaYoichi Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Takk. Litt av et innlegg du kom med også Link plox! Hjemmelaget hamburger med hjemmelaget chips. GG d00d!
L4r5 Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Er det noen som har lyst til å kjøpe Half life 2: Episode one til meg? Nei, men du kan få logge på min steam account å spille via den. (Det burde vel fungere?) Det burde fungere ypperlig. Tusen takk.Akkurat gjort meg ferdig med Half Life 2 ser du. Lysten på mer. Du kan enten sende info på pm eller bare sende meg msn-en din så tar vi det på msn.
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Haha check it out ! http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=598355
Anbefalte innlegg