Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere vil nok endre tankene rundt det etterhvert ;D

Sier du. Det er ikke du som skal presse en mange kilos-klump ut av tissen din.

Sutrer du like mye når du må presse en mange kilos klump, inn i tissen din?

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Pluss en.

:!:

Skrevet

trommelyd.no

Skrevet

Eh. Nå vet ikke jeg hvordan du har sex, men jeg har aldri funnet meg selv i den situasjonen at jeg må vurdere om jeg vil ha en mange kilos klump inn i tissen min. Heldigvis.

Skrevet

Hmm, hvem er

Chuck Norris? I know, I'm newfag

Skrevet

Hmm, hvem er

Seriøst, du vet ikke hvem det er? Eller tuller du?

Har bare fått med meg at han er vært i noen filmer. :blush:

Skrevet

Hmm, hvem er

Han er også kjent under navnene "Gud", "Jarmo", "42" og "Walker, Texas ranger".
Skrevet

Chuck Norris er en amerikansk kampsportspesialist, som har vunnet mange turneringer og titler. Han har også spilt i diverse filmer og serier, og er mest kjent for sin rolle som Walker, Texas Ranger.

Utenom det, så er Chuck Norris ofte innom tregningsutstyrsreklamer, da han faktisk er en rimelig godt trent kar.

Så joda, Chuck Norris kunne sikkert sparket rumpa de rimelig hardt. ;)

Skrevet

Chuck "The Hunk" Norris ble født gjennom jomfrufødsel. Han mente at det var upasselig å la en annen mann ha intim kontakt med sin mor, derfor bestemte Chuck for å sparke seg ut av morens mage. Dette skjedde for mange tusen år siden. Det sies at Chuck skal være det første mennesket på jorden, og han skal trolig ha gitt Adam et realt roundhouse kick da han først møtte han. Eva skal også ha hatt en omgang med Chuck, som forøvrig også er en testikkelgift- misbruker.

Chuck The Hunk er en rolig type, men kan bli veldig ivrig med foten dersom omstendighetene tillater det. Hans roundhouse kick er Chucks varemerke. Forskere har fastslått at det ikke finnes kur for Chucks roundhouse kick, derfor anbefales det ikke å snakke om Chuck Norris, for han kan fort finne deg. Det vil bare føre til smerte og elendighet. Chuck Norris har en svakhet for Wesley Snipes, men nøler ikke med roundhouse kick dersom Wesley skryter av hans rolle Blade trinity. I 1987 arrangerte Chuck Norris et fredsmøte på Svalbard. Dette var ikke fordi han ønsket verdensfred, men fordi han ville vise sin nye highscore i tetris. Han viste den, og slo Gorbatsjov sin highscore. Dette var det andre store triumfet for USA etter månelandingen.

Chuck Norris liker å reise, mest av alt elsker han å sole seg. Grunnen til at ingen mennesker har vært på Mars, er fordi Chuck bruker det som feriested. Det er her han får sin fine brunfarge fra. Chuck Norris tror ikke på julenissen, men etter å ha sett et lite barn gråte, tillater han andre å tro på han. Men han tillater ikke folk å tro på Bruce Lee. Han mener at det kun er kinesisk propaganda. Dessuten har han banket Bruce. Chuck Norris føler seg misforstått av verden, ettersom han har blitt stemplet som "overlegen amerikansk macho type" I 2003 skal Chuck ha kommentert dette for BBC News, " Jeg er ingen overlegen macho type, jeg er bare overlegen." Senere skal han ha roundhouse kicked journalisten for å ha hostet da Chuck sa macho type. Chuck mente at han var frekk, men obduksjonen viste at journalisten hadde lungebetennelse. Likevel var det ingen som fikk lov til å skandale-stemple Chuck the Hunk.

Skrevet

Ah, digg. Hjemmeeksamen, går glætt!

Skal bare fikse en ny turntable som går fra textured og lyssatt til shaded med wireframes, og skrive en tutorial. Bør gå glætt ;D

Skrevet

Beklager for at vi men ikke kan føde da. Er ikke vår feil. =(

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...