Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snart blir det tacomiddag og så legger jeg meg noen timer i boblebadet med cola på kanten. :D

Har nettopp kost meg med melbatoast og cola. :D

Glemte du ølsalget i dag eller? :tease:

Skal ikke drikke i dag. Men hadde aldri fallt meg inn å gjøre noe så amatørmessig som å handle øl for sent!

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Akkurat det å handle for sent, skal jeg faktisk støtte Glimti i at er amatørmessig. Butikker flest åpner klokken 09.00 og når salget stenger klokken 18.00 på helg så har man faktisk veldig god tid på seg. Selv om man eventuelt måtte være på jobb, så kan man benytte dagen før på å kjøpe.

Skrevet

Men det er verdt det. Heller være fattig med mye moro bak meg, enn mye penger uten at jeg tør å bruke dem på å ha det gøy :)

Skrevet (endret)

Jeg skulle også gjerne tatt en festekveld, men sparer pengene så godt jeg kan... Til våren/sommeren. :) Bedre tid og bedre temperatur! ^^ (Og kanskje noen å gå med)

Endret av christinahk
Skrevet

Yo dudes and dudettes. Alt er pakket og klart for en 5-dagers klassetur til Barcelona ^^, Bare det at jeg må opp så ukristelig tidlig i morgen at jeg vurderer å døgne.

Skrevet

:no: Vet du ikke hvem jeg er? :ermm:

Nei. :shrug:

Hmm, jeg har jo skrivd noen innlegg i denne tråden, rundt 30/40, regner jeg med. Og har jo også vært litt aktiv i '' Har du sett meg før? '' tråden. Du gjenkjenner nok avataren min som jeg hadde før, en mann som satt i en stol, iført grønne klær.

Skrevet

Det er vel litt mer enn det, antageligvis, har jo ikke vært så utrolig aktiv på forumet. rundt 900 poster totalt er ikke veldig mye.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...