Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gah, drama :p

Vel, i dag er jeg i form for komedie, så jeg hopper ut herifra igjen og går tilbake til å kose meg med Åberg og Skolmen.

Selskapsreisen-filmene er awesome! :D

Skrevet

Det nytter ikke å komme inn fra sidelinjen i en fotballkamp med et sleivspark av en takling. Er man på sidelinjen, så er man på sidelinjen.

1 innlegg slettet.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Skjønner ikke helt jeg heller, men ikke noe å henge seg opp i.

@Sidious: Ditto. Var på butikken en tur, samt fylte bensin på bilen. Ny rekord tror jeg. En måned siden sist jeg fylte. Og nå er det under dyna og spille Half-Life ^^,

Skrevet

Det første Half Life-spillet? :) Snakk om nostalgi. Føler meg litt rastløs etter at jeg ble ferdig med Mass Effect II. Det var liksom den eneste underholdninga jeg hadde.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Første Half-Life ja. Faktisk det spillet jeg har spilt gjennom flest ganger uten å gå lei.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet (endret)

Antar at du har rundet oppfølgeren og dens "utvidelsespakker"?

Selvfølgelig ;)

Samt tillegspakker til HL1.

Endret av Slettet-77do0b
Skrevet

I år må jo bli et bra år. Både Black Mesa (remake av Halflife) og Portal 2 skal komme.

Har det kommet noe bekreftelse på Black Mesa?

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Blue Shift var noe unødvendig ja, men likevel grei underholdning for en kveld.

Skrevet

Har det kommet noe bekreftelse på Black Mesa?

Ikke noen offisiell dato enda, nei. Men det tviler jeg på vi får før det plutselig er klart. Derimot så har folk på innsiden kommet med hint om at de begynner å nærme seg noe jævlig nå. Uansett så sa de jo i mai i fjor at de satsa på å få det ferdig i løpet av 2009. Finner ikke link akkurat nå, men var vel i november eller begynnelsen av desember de gikk ut og sa det at de ikke kom til å rekke den fristen, men at de begynte å nærme seg ferdig. Så jeg regner med det vil komme før dette årets slutt hvertfall. :p

(Og den som nevner noen sammenligning med Duke Nukem Forever nå vil jeg daske litt rundt med en stor torsk.)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...