Sameboe Skrevet 6. mars 2010 Skrevet 6. mars 2010 Da skal du vel trå til og underholde de små? Nei, nøyer meg med pizzarester.
Datasmurf Skrevet 6. mars 2010 Skrevet 6. mars 2010 Gah, drama Vel, i dag er jeg i form for komedie, så jeg hopper ut herifra igjen og går tilbake til å kose meg med Åberg og Skolmen. Selskapsreisen-filmene er awesome!
Alastor Skrevet 6. mars 2010 Skrevet 6. mars 2010 Det nytter ikke å komme inn fra sidelinjen i en fotballkamp med et sleivspark av en takling. Er man på sidelinjen, så er man på sidelinjen. 1 innlegg slettet.
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. mars 2010 Skrevet 6. mars 2010 Skjønner ikke helt jeg heller, men ikke noe å henge seg opp i. @Sidious: Ditto. Var på butikken en tur, samt fylte bensin på bilen. Ny rekord tror jeg. En måned siden sist jeg fylte. Og nå er det under dyna og spille Half-Life ^^,
Deadringer Skrevet 6. mars 2010 Skrevet 6. mars 2010 Må fylle bensin jeg også. Er på randen av blinkende lys. ZoninatOr i thirsty.
Sidious Skrevet 6. mars 2010 Skrevet 6. mars 2010 Det første Half Life-spillet? Snakk om nostalgi. Føler meg litt rastløs etter at jeg ble ferdig med Mass Effect II. Det var liksom den eneste underholdninga jeg hadde.
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. mars 2010 Skrevet 6. mars 2010 Første Half-Life ja. Faktisk det spillet jeg har spilt gjennom flest ganger uten å gå lei.
Sidious Skrevet 6. mars 2010 Skrevet 6. mars 2010 Antar at du har rundet oppfølgeren og dens "utvidelsespakker"?
L4r5 Skrevet 6. mars 2010 Skrevet 6. mars 2010 I år må jo bli et bra år. Både Black Mesa (remake av Halflife) og Portal 2 skal komme.
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. mars 2010 Skrevet 6. mars 2010 (endret) Antar at du har rundet oppfølgeren og dens "utvidelsespakker"? Selvfølgelig Samt tillegspakker til HL1. Endret 6. mars 2010 av Slettet-77do0b
b-real Skrevet 6. mars 2010 Skrevet 6. mars 2010 I år må jo bli et bra år. Både Black Mesa (remake av Halflife) og Portal 2 skal komme. Har det kommet noe bekreftelse på Black Mesa?
Sidious Skrevet 6. mars 2010 Skrevet 6. mars 2010 Egil: Det er gutten sin. Må si at Blue Shift var den dårligste av alle tilleggspakkene. :/ God ettermiddag, b-real. På jobb igjen?
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. mars 2010 Skrevet 6. mars 2010 Blue Shift var noe unødvendig ja, men likevel grei underholdning for en kveld.
L4r5 Skrevet 6. mars 2010 Skrevet 6. mars 2010 Har det kommet noe bekreftelse på Black Mesa? Ikke noen offisiell dato enda, nei. Men det tviler jeg på vi får før det plutselig er klart. Derimot så har folk på innsiden kommet med hint om at de begynner å nærme seg noe jævlig nå. Uansett så sa de jo i mai i fjor at de satsa på å få det ferdig i løpet av 2009. Finner ikke link akkurat nå, men var vel i november eller begynnelsen av desember de gikk ut og sa det at de ikke kom til å rekke den fristen, men at de begynte å nærme seg ferdig. Så jeg regner med det vil komme før dette årets slutt hvertfall. (Og den som nevner noen sammenligning med Duke Nukem Forever nå vil jeg daske litt rundt med en stor torsk.)
Mikkel™ Skrevet 6. mars 2010 Skrevet 6. mars 2010 Fyyyy faen. Jeg har nettop gått 25 kilometer på ski på 2 timer blank . Utslitt? ja...
Anbefalte innlegg