Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobbe fram til 20:00, dra hjem og spise middag og sove. Jobb tidlig i morgen. *Gjesp*

Hørtes ikke akkurat ut som drømmefredagen! Hva jobber du med? :)

Skrevet

Jobbe fram til 20:00, dra hjem og spise middag og sove. Jobb tidlig i morgen. *Gjesp*

Hørtes ikke akkurat ut som drømmefredagen! Hva jobber du med? :)

Kundeservice. Tar i mot alt fra spørsmål angående faktura til produktinfo.

Skrevet

Jeg poster en video av en hvalross som suger seg selv og får ingen respons. Syke folk :dontgetit:

Pøh, det der er ingenting. Du må se pelikanen som spiser fuglen. :D

Skrevet

Jeg poster en video av en hvalross som suger seg selv og får ingen respons. Syke folk :dontgetit:

Alle er for avvent med slikt for lenge siden vil jeg tro.

Skrevet

Hva er planene for kvelden, folkens?

Spamme F5-knappen på steamforumet og facepunch i påvente av noe nytt om Portalmysteriet.
Skrevet (endret)
Brukerregler for Forumkaféen:

• Enkle spørsmål er tillatt. Support utover det skal tas i egne tråder i rett kategori.

Men det var et enkelt fillespørsmål som jeg ville ha svar på fort. Og jeg regnet med at noen av geeksa her inne kunne svare meg, men tydeligvis ikke. :p Orket ikke lage post for det.

Er selvfølgelig ikke det så lenge du har gjort alt riktig ;)

Er nok snakk om enten et bug, eller at du har gjort noe galt som man evt må bruke mange poster på å finne ut av - altså ikke et "enkelt spørsmål" som: "hvem vant fotballkampen i dag??" hvor VG har 15 artikler om det bare i dag. See?

@Latias

Han mente selvfølgelig tråd ("gidder ikke lage post").

Endret av Dark Fire
Skrevet

Mine åplaner er å ta noe mer øl samt noe god mat og sitte litt på data samt spille mer på xbox 360. Har nettopp beynt på Aliens vs. Predator. Virker kult så langt. :thumbup:

Skrevet

Har lånt en slik USB-trådløst internett dings. Men da jeg skulle koble til det trådløse nettverket vårt kom Windows og sa at WEP/WAp eller hva det nå var krypteringen var for kort. Wtf? Helt sikker på at jeg skrev riktig.

Du er sikker på at du skriver inn passkey og ikke passfrase? Passfrase er ordet du brukte for å generere passkeyen i ruteren din. Ellers må du sjekke at du har valgt riktig kryptering i Windows når du taster inn nøkkelen, eksempelvis WEP 64/WEP 128, WPA etc. Nøkkelen du bruker må samsvare med krypteringen du har valgt i Windows ellers vil Windows klage om at nøkkelen er for kort. Taster du eksempelvis inn en 64-bit WEP key når du har valgt 128-bit WEP eller WPA får du melding om for kort key. Det er selvsagt også viktig at nøkkelen samsvarer med valgt kryptering aktivert i ruteren og at den er riktig ellers får du ikke koblet til.
Skrevet

Har nettopp beynt på Aliens vs. Predator. Virker kult så langt. :thumbup:

Det er artig i en periode, men så blir det bare veldig gjentakene, uansett hvilke rase du er.

Ja fittebarn.

Hva i allverden.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...