Gjest Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 tenke sjææææææl! ooooog meeeene! Måtte stå for det du sa
Datasmurf Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 Så som sagt ikke mye på tv. Er det "Puss,puss" du tenker på? Nei, den var skummel. Tenkte mer på tidligere nevnte "Røde hunder", "Tenke sjæl", spesielt "Slapp reggae" og "Hjalmar", og sikkert en del andre jeg ikke husker navnet på.
b-real Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 Ja, det sier jeg fordi det er du som framstår som nedlatende.Jeg gjør det ja, huh..den var ny
Shikaru Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 tenke sjææææææl! ooooog meeeene! Måtte stå for det du sa Ikke vri deg unna, ikke være likeglad
Eplefe Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 tenke sjææææææl! ooooog meeeene! Måtte stå for det du sa Ikke vri deg unna, ikke være likeglad Ikke late som du - ikke mente det du sa!
Shikaru Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 husker den sangen fra barneskolen men om vi quoter i hytt og gevær her nå så går det vel gæli etterhvert.
Gjest Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 (endret) tenke sjææææææl! ooooog meeeene! Måtte stå for det du sa Ikke vri deg unna, ikke være likeglad Ikke late som du - ikke mente det du sa! Ikke si som andre EDIT: Bør vel stoppe her (A) Endret 1. mars 2010 av Gjest
Eplefe Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 Hallo, stoppe rett før den beste delen? Er jo trist. :<
Shikaru Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 Du må tenke sjæl sånn da trur jeg skal legga meg om ikke så alt for lenge. få sånn ting som heter søvn.
Nopros Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 Hallo, stoppe rett før den beste delen? Er jo trist. :< Beklager for før i dag, var nemlig ikke meg selv. Jeg var Alf Prøysen tenk!
Eplefe Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 Beklager for før i dag, var nemlig ikke meg selv. Jeg var Alf Prøysen tenk! Jeg tror ikke Alf Prøysen ville skrevet de tingene du skrev.
After Dark Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 Hallo, stoppe rett før den beste delen? Er jo trist. :< Beklager for før i dag, var nemlig ikke meg selv. Jeg var Alf Prøysen tenk! Hva har du gjort nå da?
Shikaru Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 øy øy kebab stedet i rælingen den er rimelig nais, men kunne vært større.
Datasmurf Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 Hmm, legge seg nå og heller stå opp i morra tidlig, typ ca 4, for å ta renderen til Premiere og / eller After Effects? Yeah, høres ut som en god plan. Toodlepipfucktardz <3
Anbefalte innlegg