Perrern Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Faen, jeg vil være med i boka! Siden du skrev det innlegget der så kommer du vel med? Godt poeng! Jeg er med Yeah!! =D
Mikkel™ Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Faen, jeg vil være med i boka! Siden du skrev det innlegget der så kommer du vel med? Godt poeng! Jeg er med Yeah!! =D Notat til side: Perrern er spesiell.
Perrern Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 (endret) Du og jeg kunne jo skrevet et eget kapitell til boka om det Mikkel. Eller, med tanke på hvor stort det temaet er trenger vi nok en ny bok til det. Endret 24. februar 2010 av Perrern
Wiciwato Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 (endret) Lol, har ingen av dere fulgt med på OL? Northug er en utrolig kul person! Endret 24. februar 2010 av Wiciwato
Perrern Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 OL er den veien *Peker på OL del av forumet* Personlig er jeg ikke så glad i OL. Fett at vi gjør det så bra, men jeg er liksom ikke så inn i det.
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Hør på MachineHead da !!!! ARE YOU REEEAADYY ?!!!
Datasmurf Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 La oss forte oss med boka før lars og Datasmurf kommer^^ Ha ha, hva nå?
Aleks Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 La oss forte oss med boka før lars og Datasmurf kommer^^ Ha ha, hva nå? Nei nei ingenting Guys! Hurry!
Eplefe Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Faen heller, Sameboe! Vi har et eget OL-forum! Hvor? Her.
Natrich Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Datasmurf, hvordan går det med det 3D greiene dine?
Datasmurf Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Vi skulle lage bok. MEN DU ØDELA DEN! Derfor du trengte alle arkene? Datasmurf, hvordan går det med det 3D greiene dine? Tilnærmet ferdig med modellen. Nå skal den settes sammen med de andres modeller i morgen, så skal vi rendre over helgen og satse på å være klar til å få besøk av dama fra Blizzard som jobber med 3DCG på Diablo 3 på onsdag. Torsdag blir det fest, ralla ralla ra!
Datasmurf Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Ganske brukbar vil jeg si ^^ Dog, har bare sett bilder av ansiktet hennes på dA, såeh ... Men ifg. læreren min som kjenner a, er a brukbar. Søss har fått ei ny venninne da, som hu er redd for, og som er akkurat min type! Helt fra depresjonene og den sosiale angsten, og opp til blek hud, rødt hår og glad i å lese!
After Dark Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Mistet fire venner på to dager, kanskje jeg burde vurdere å endre meg litt? Venninnen fra i går som fremdeles ikke har svart? Hvis alt har vært lignende hendelser burde kansje de endre seg... Du har kansje hengt med feil folk. Til alle dere redbullfreaks, så en redbullbil i Oslo idag, med en svært redbullboks på taket Var et fantastisk bilde! Hadde riktignok sett det før.
Perrern Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 (endret) Folk som er sære eller har sosial angst er som regel ganske interesange når du får prata med dem. Alle de jeg har møtt har hatt så mange stilige meninger fordi de har brukt mye tid på å tenke. Og hvis du er en litt social reject selv så føler du deg jævlig hjemme også =D Men, jeg hopper til køyd, natta alle sammen. Endret 24. februar 2010 av Perrern
Latias Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Faen heller, Sameboe! Vi har et eget OL-forum! Hvor? Her. Takk. Synd jeg får den linken nå når det kun er noen dager igjen.
After Dark Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Heia Northug! Hyyysj! Vi diskuterer en viktig bok her! Mikkel, når skal vi satse på første utgivelse? ASAP? Ja! Mange opplag schnell schnell! Vi må tjene penger, PENGER! Noe utenom forumkafeen som skal med?
Sameboe Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Mistet fire venner på to dager, kanskje jeg burde vurdere å endre meg litt? Hvordan i all verden klarte du det?
Perrern Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 (endret) Vi kan vel ikke ha med noe utenfor kaféen?, hvis ikke det blir det kapitellet over hvor spesiell jeg er da. kan vi ikke kalle boken for: @ Kaféen. Også med en eller annen morsom undertittel. Endret 24. februar 2010 av Perrern
Anbefalte innlegg