Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meh, han snorker ikke plagsomt høyt. Litt høyere når han er syk, riktignok. Er liksom ikke noe jeg får gjort for ham heller. Må på jobb og så får jeg heller kjøpe inn noe til middag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er egentlig litt keen på å bli syk ei uke så jeg får gjort litt ting her..har en robot jeg skal bygge, spill som bør spilles og fullføres..når jeg jobber fra 06-14 er jeg så giddalaus når jeg kommer hjem at jeg bare sitter med PC'n og legger meg kl 21...

Skrevet

Jeg har en ekkel følelse av at jeg kommer til å bli syk neste uke. Dog jeg synes det er drit kjedelig, da går jeg jo glipp av skolen. Men det har seg slik at nå har alle hjemme vært sjuke untatt meg. Kanskje jeg slipper unna da, jeg har jo godt imunsystem

Skrevet

Jeg føler meg deg, Bytex. I går var jeg først på skolen fra 0810-1355 og så spiste jeg "middag" hos moren til typen (pannekaker!), så dro jeg rett på jobb, og etter jobb var det rett i teateret for å se "En sporvogn til begjær". Etter litt usunn munching var klokken plutselig mer enn den burde være, og jeg dro hjem og sovnet rimelig sporenstreks. Det triste er at klokken faktisk ikke var mer enn midnatt.

Skrevet

åja, bare den musikken du liker er bra. :)

Nei, nei, ligger ikke mer i det enn at Sonic syndicate er kjip popishmetall. Er en grunn til at det stort sett bare er barn med lite erfaring innen metallsjangeren som liker de. Greit sted å starte, dårlig sted å bli. Finnes så mye som er så utrolig mye bedre.

Skrevet (endret)

God morgen.

Fint at det er flere som ser at man kan hilse hvordan man vil uavhengig av tidspunktet på dagen :p

Endret av Perrern
Skrevet

Så mye rart Ben & Jerrys dytter oppi isen sin. Når skal jeg prøve Phish Food. Den inneholder altså:

Chocolate ice cream

Marshmellows (!)

Chocolate shaped fish

Sikkert så søtt at sukkeret fester seg til DNA'et mitt.

Skrevet

Så mye rart Ben & Jerrys dytter oppi isen sin. Når skal jeg prøve Phish Food. Den inneholder altså:

Chocolate ice cream

Marshmellows (!)

Chocolate shaped fish

Sikkert så søtt at sukkeret fester seg til DNA'et mitt.

Hørt at den er knall god!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...