Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kaldt på halsen?

Få dere skjegg, småunger! :p

Enig med den altså :p

Hvis folk sliter med ørene kan de jo bruke ørevarmere. Jeg bruker som regel det, fordi jeg liker ikke å ha lue over det lange håret mitt, det ødelegger liksom litt og ser teit ut :p

Skrevet

Vet du hva en "leggis" fra nittitallet er da bytex? er en slaks "stofftube" man trer over halesn og bruker istede for skjerf :p

Seff..han er av den gamle skolen liksom :wee:

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet (endret)

Svært så motefikserte folk ble da. Jeg gir totalt faen i om buffen ser aldri så gay ut Den er praktisk og varmer halsen. Jeg kjøper ikke en ny jakke bare for at jeg skal slippe å bruke skjerf/buff på kalde dager altså.

Endret av Slettet-77do0b
Skrevet

Svært så motefikserte folk ble da. Jeg gir totalt faen i om buffen ser aldri så gay ut, praktisk og varmer halsen gjør den også. Jeg kjøper ikke en ny jakke bare for at jeg skal slippe å bruke skjerf/buff på kalde dager altså.

Ikke alle som tar på seg klær fordi det er liksom praktisk..det må stå i stil med det og det plagget og kan bare brukes i den og den anledningen...herrejemin...jeg har vel omtrent litt samme syns som deg..det skal være praktisk og behagelig å gå med, kanskje derfor jeg ser ut som en nisse for folk som har et "mote" syn :p

Skrevet

Svært så motefikserte folk ble da. Jeg gir totalt faen i om buffen ser aldri så gay ut Den er praktisk og varmer halsen. Jeg kjøper ikke en ny jakke bare for at jeg skal slippe å bruke skjerf/buff på kalde dager altså.

Jeg bruker buff da jeg trener fotball fordi den er høvelig! og skjerf og buff til vanlig... Holder meg varm, driter i om jeg ser "gay" ut i en persons øyne da.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet (endret)

Någenlunde greit nok på sommerhalvåret, men når det faktisk er 10-12 minus ute, så er nisselooken betydelig bedre enn å fryse. ^^

Forøvrig står det "join MARINEN.no" på min. Noe bruttern fikk på utdanningsmesse for 4 år siden.

Edit: Nå leste visst Cinque her og rettet meg på at det var henne jeg fikk den fra, for en tid tilbake.

Endret av Slettet-77do0b
Skrevet

Jeg har alltid syntes at hals/buff ser litt shabby ut, jeg. Så for dem som driter hva de har på seg, så lenge det er komfortabelt og praktisk er det vel supert.

Skrevet

sommern er alltid best, fordi da er alt man trenger shorts, og t-skjorte :wee:

Er ikke nok for motefolkene, det må være riktig shorts men riktig stil og farger osv.. :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...