Petter Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Herlig er den ikke vert, skuteren som jeg henta igår vil ikke gå skikkelig og startsnora er snart av.
Sameboe Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 er ikke tull, folk som ikke blir fyllesyke skulle ikke hatt lov til å drikke Fordi?
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Akkurat den logikken skjønner ikke jeg heller helt.
Deadringer Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Pft, kun folk som ikke klarer å drikke blir veldig fyllesyke. Er du smart, tar det roligere utover kvelden og stopper for å spise mat nå og da, så går det helt fint. Husk også å drikke masse vann. At folk blir dehydrert mens de sover er mye av grunnen til at folk blir uvel dagen derpå.
Natrich Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 er ikke tull, folk som ikke blir fyllesyke skulle ikke hatt lov til å drikke Fordi? Noen ikke klarer å drikke alkohol uten å bli drita, lov til å nyte den også.
Snorre Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Virka litt sær den filmen. Er den lovlig? Man vet man har sett en syk film når folk lurer på om den er lovlig. ^^ Nå skal det nevnes at alt av kjønnsorganer sensureres, og at de fleste scenene er relativt ufarlige. Men filmen er syk ja.
lockdog Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Pft, kun folk som ikke klarer å drikke blir veldig fyllesyke. Er du smart, tar det roligere utover kvelden og stopper for å spise mat nå og da, så går det helt fint. Husk også å drikke masse vann. At folk blir dehydrert mens de sover er mye av grunnen til at folk blir uvel dagen derpå. Jeg blir ikke veldig fyllesyk, men fyllesyk blir jeg selv etter bare å ha drukket en flaske vin. Har ikke kun noe med drikkevanene å gjøre tror jeg.
Datasmurf Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Jeg blir ikke fyllesyk. ^^ Vel, 9 av 10 ganger blir jeg ikke det, men å si at jeg aldri blir det, er i og for seg en løgn. Men det er bare hvis jeg ikke har spist på ca et døgn før jeg går på fylla at jeg blir dårlig. Ellers overlever jeg ganske bra ^^
Aleks Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Jeg blir ikke fyllesyk. ^^ Vel, 9 av 10 ganger blir jeg ikke det, men å si at jeg aldri blir det, er i og for seg en løgn. Men det er bare hvis jeg ikke har spist på ca et døgn før jeg går på fylla at jeg blir dårlig. Ellers overlever jeg ganske bra ^^ Ikke spise på et døgn er jo umenneskelig!
Herr Brun Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Jeg blir ikke fyllesyk. ^^ Vel, 9 av 10 ganger blir jeg ikke det, men å si at jeg aldri blir det, er i og for seg en løgn. Men det er bare hvis jeg ikke har spist på ca et døgn før jeg går på fylla at jeg blir dårlig. Ellers overlever jeg ganske bra ^^ Ikke spise på et døgn er jo umenneskelig! Nesj.
Aleks Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Jeg kjenner jeg blir dårlig om jeg hopper over lunsjen bare Sundt er det hvertfall ikke
Herr Brun Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Jeg kjenner jeg blir dårlig om jeg hopper over lunsjen bare Sundt er det hvertfall ikke Det kommer helt an på. Mange har gode erfaringer med Intermittent Fasting. Spesielt usunt er det i hvert fall ikke. Om du trives med fasting eller ikke er individuelt.
Eplefe Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Jeg blir ikke fyllesyk. Har opplevd noe som minner om fyllesyke en gang, og det var da jeg lærte at man ikke blander angstdempende og antidepressiva med smertestillende og rødvin. \o
Datasmurf Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Jeg blir ikke fyllesyk. ^^ Vel, 9 av 10 ganger blir jeg ikke det, men å si at jeg aldri blir det, er i og for seg en løgn. Men det er bare hvis jeg ikke har spist på ca et døgn før jeg går på fylla at jeg blir dårlig. Ellers overlever jeg ganske bra ^^ Ikke spise på et døgn er jo umenneskelig! Næh, går greit. Ikke det lureste jeg gjør, men det går greit. Klarer å gå til og fra skolen, stikke på butikken, og så sitte hjemme og loke / gjøre ting i huset / med sambo, null stress.
ACD Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Noen sjanse for at messenger lagrer samtalene mine, og hvor finner jeg de isåfall? Bytta forresten dvd-filmer for ca 110 kr, og fikk tilgodelapp på ca 230 kr tilbake fra Platekompaniet
Herr Brun Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Noen sjanse for at messenger lagrer samtalene mine, og hvor finner jeg de isåfall? Bytta forresten dvd-filmer for ca 110 kr, og fikk tilgodelapp på ca 230 kr tilbake fra Platekompaniet Det velger du selv første gangen du bruker msn. Sjekk i mine dokumenter. Hvis du bruker msg plus sin addon så er det i hvert fall logget. Pleier å ligge i "mine samtalelogger" eller lignende.
Anbefalte innlegg