Datasmurf Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Ntaww =/ Jeg har heller ikke rene klær, men har i det minste noe cash da. Cash nok til å dra på skolen i skitne klær på mandag for å kjøpe poletter sånn at jeg får vaska klær igjen. Irriterer meg at jeg alltid utsetter klesvasken til jeg er tom for rene klær. >< Synes i og for seg at du kan droppe Skien og heller dra til Steinkjer. Mer awesome. Jeg har rødvin ^^
guttorm Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 (endret) Hvordan kan andre verdenskrig være kjedelig? Enligten me! Endret 21. februar 2010 av guttorm
Datasmurf Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Som sagt, fått overdose med det fra skolens side. Jeg finner ikke noe spennende eller interessant ved nyere kriger. Greit nok, det er mørkt og gritty nok for min del, og mye av det som skjedde var jævlig og trist og burde ikke ha skjedd, og greit nok, lov å håpe at vi har lært av det, og mye bra har skjedd takket være det også, men det er med WW2 som med Apple. Selv om de "fant på" GUI og mus og alt det vi PC-eiere tar for gitt i dag, så betyr ikke det at jeg liker Apple noe mer av den grunn og fortsetter å hate og boikotte dem og produktene deres.
Skjelvgråt Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Våknet for ca en time siden med ekstrem smerte i høyreøret, sitter nå og har veldig vondt i øret..Jeg drømte at jeg klødde meg elns før jeg bråvåkna.
Nopros Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Våknet for ca en time siden med ekstrem smerte i høyreøret, sitter nå og har veldig vondt i øret..Jeg drømte at jeg klødde meg elns før jeg bråvåkna. Mistenkelig.
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Hørtes ut som en kjip fest. Yes, forbanna snut sluttet en time før angitt tid. Kan vel heller skylde på toskene som faktisk tiltrakk politiet dit og ga de ikke noe annet valg enn å stengened.
Eplefe Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Mindreårige som drikker stenges ned enten de bråker eller sitter og er snille og søte. True fact. Forøvrig har jeg lært at folk som sier de liker eldre historie veldig ofte kun har en moderat forståelse av det, bruddstykker de har hørt, eller har forelsket seg i romerriket frem til vest- og østromerrikets fall. For all del, bruddstykkene er svært viktige, men om noen sier at politikk og alt det "kjedelige" først dukket opp rundt 1800-tallet har de ikke sett hvordan landegrensenen flyttet tilfeldig rundt på seg eller forstått sammenhengen mellom sosiopolitikk og de gamle grekernes og romernes levesett.
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 (endret) Mindreårige som drikker stenges ned enten de bråker eller sitter og er snille og søte. True fact. Kan tenkes det er annerledes på min kant av landet, men vi i mellomsjiktet synes alltid å slippe fra det meste. Men nå begynner det jo å bli en stund siden jeg var mindreårig også da. Forøvrig en herlich start på Søndagen; Opeth og Thyrfing på anlegget, Heroes of Might and Magic 3, kaffe og melkesjokolade med kvikklunch. Endret 21. februar 2010 av Slettet-77do0b
Mephistopheles Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Kva er den qstream-greia som spotify plent vil ha meg til å laste ned? Eg har meld avbod på den eit utal gonger det siste døgeret. Går det an å sperre dette på et vis?
Mikkel™ Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Qstream? Aldri vært borti det her ITS A TRAP!
Sameboe Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 God morgen folkens! Atter en fest uten fyllesyke.
Petter Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 er ikke tull, folk som ikke blir fyllesyke skulle ikke hatt lov til å drikke
Anbefalte innlegg