Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tastatur får jeg skaffet, det er bare det at jeg vil bruke den nå.
Om du har en annen maskin i nærheten med PS/2 tilkobling kan du rute inputen fra tastaturet via Internett eller det trådløse nettverket til den nye maskinen. Mest sannsynlig vil ikke forsinkelsen bli merkbar, med mindre du skal game Quake 3 eller tilsvarende. Det forutsetter naturligvis at de to maskinene er innen rekkevidden til tastaturkabelen og at du har fått lagt inn OS på den nye maskinen.
Skrevet

Er sjuk, så idag var vi på tur, kaldt som f-en. Men det gikk nå ok, så kom jeg hjem, sov litt. Rydda og støvsuga hele huset, var på butikken og først nå slo jeg på dataen. Gjeldene denne oppdateringen på forumet. Flott den, men synes alt er så hvitt.

Skrevet

Så her kommer jeg hjem fra Oslo og er helt kake i kroppen og øra piper ennå, og hva får jeg se? Jo, nytt utseende. Ikke klart å bestemme meg for om jeg liker det eller ei. Hva er dette for no' rart? :p

Skrevet

Så her kommer jeg hjem fra Oslo og er helt kake i kroppen og øra piper ennå, og hva får jeg se? Jo, nytt utseende. Ikke klart å bestemme meg for om jeg liker det eller ei. Hva er dette for no' rart? :p

Forumet har blitt oppgradert ;)

Skrevet

Ble det linje 2? :D

Skrevet

Jeg funderer på om jeg vil på Alice-premieren (god unnskyldning til å kle seg ut med en venninne) eller Zeromancer-konserten (på slippdatoen til det nye albumet). Hjelp meg?

Skrevet

Ble det linje 2? :D

Klart! :D

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Alice i fullt dirty kostyme.

:dremel:

Skrevet

Diskusjon.no er jo helt normal. Sikkert bare du som har hallis :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...