Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Eksen la ned påstand om at eg skulle ta til takke med annankvar helg og kvar onsdag med guten. Heldigvis var mekleren automatisk sympatiserande med ein far som lever og ander for ungen sin. At eg var den av partane rundt bordet med ryggdekning for uttalingane min hjalp og på. Eksen skreiv under, noko motvillig, på ein 50/50 avtale. HURRA!!!!

Grattis meph!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kom med forslag til en film jeg skal se eller skaffe om jeg ikke har den.

A beautiful mind og Gran Torino (de to siste virkelig gode filmene jeg så). Men de regner jeg med du har sett.

Engelen av Margreth Olin. Vet ikke om den er ute på video enda, men den er fantastisk.

Og The Reader! For guds skyld! Den var også fantastisk fin!

Skrevet
Notting Hill <3
Hvor i all verden får du inntrykk av at jeg er en fjorten/førti år gammel kjerring med dårlig filmsmak?

De andre forslagene tas til etteretning.

Skrevet
Lars: Se opp! Den syntes eg var kjempefin, og med ein litt uventa story frå disney sitt hald...
Så den på kino for ikke så lenge siden. Men, ja, fin film.
Skrevet

Huh? Er det resultatene dine? Du klarer 20 situps, 19 pushups, 19 sekunder i planken, 8 burpees, 30kg i bøy, kaster en medisinball 30 ganger (hvor tung medisinball) og klarer 9 hangups?

9 hangups er veldig, veldig bra, skal sies. Spesielt om du gjorde det etter alt det andre.

Men hva betyr tallene? Hvordan trener du? Alt rett etter hverandre? Pauser?

Notting Hill <3
Hvor i all verden får du inntrykk av at jeg er en fjorten/førti år gammel kjerring med dårlig filmsmak?

De andre forslagene tas til etteretning.

Hva er du ute etter? Fin film? Enkel underholdning? Action? Gripende historie? Historier som rører deg til tårer?

Skrevet

Ugh...yr.no melder om -5 og 6m/s vind i hele kveld på helsfyr..glad jeg ikke har tenkt å stå i kø i timevis..ingen garderobe på vallhall heller.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...