Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg ville ikke planlagt noe før tre. Du kan selvfølgelig ende opp med å være ferdig til tolv, men du har ingen garanti.

Det vil si, egentlig ville jeg nok lagt tannlegetimen til en annen dag.

Mmkaaaay... Takker

Skrevet
Du skal lære begge delene på skolen.

Meh. Skal og skal. Skrev mine fortellinger, men da de alltid endte i fiasko gikk jeg fort over til drøftende artikler og lignende. Toere e'kke no' koselig.

Skrevet
Utrolig mye lettere å få god karakter på dikt og drøftende artikler, iforhold til fortellinger og kåserier. Det er iallefall min erfaring.

Og hvis noen gidder å hjelpe meg litt, så setter jeg pris på om dere kan svare på undersøkelsen min :)

Jeg synes det er ca. like lett.
Skrevet

Flash er vel og bra det, men det drit kjedelig når læreren ikke kan programmet og istedet viser oss tutorialvideor fra "lynda.com"... Også fikk vi en oppgave idag der en av kriteriene var å adde en url link til en button. Men når jeg ber om hjelp av læreren til å gjøre det og han ikke kan det så er det litt.. vel.. jaahhh...

Skrevet
Flashmapping er vel strengt tatt ikke det vanskeligste i verden.

Kanskje ikke for deg, men for meg som er rookie i Adobe Flash så er det litt vanskelig. Er ikke kommet helt inn i disse actionscript greiene enda..

Skrevet
Kanskje ikke for deg, men for meg som er rookie i Adobe Flash så er det litt vanskelig. Er ikke kommet helt inn i disse actionscript greiene enda..
I action-vinduet:

on(release)
{
getURL("http://eplefe.blogspot.com", "_blank");
}

Fjern _blank om du vil åpne i samme vindu. Kthnx.

Skrevet
Åja, sånt som skal til for å spille av videoer på internett?

Neil lage flash bilder/filer animasjoner osv.

Det er vel i utgangspunktet to sider av samme sak...

Godt jeg ikke var helt på jordet :)

Og tusen takk til alle som har svart på undersøkelsen min :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...