Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal på sesjon den 19.mars, hvor lang tid tar det? Skal flytte en tannlege-time til den dagen, så skulle gjerne likt og visst når jeg var ferdig på sesjon.

Skrevet
Skal på sesjon den 19.mars, hvor lang tid tar det? Skal flytte en tannlege-time til den dagen, så skulle gjerne likt og visst når jeg var ferdig på sesjon.

jeg satt vel til litt over 14:00 tror jeg. eller så var det 13:00.

Skrevet (endret)

Jeg ville ikke planlagt noe før tre. Du kan selvfølgelig ende opp med å være ferdig til tolv, men du har ingen garanti.

Det vil si, egentlig ville jeg nok lagt tannlegetimen til en annen dag.

Endret av Herr Brun
Skrevet

I need inspiration or help! Skal skrive en fortelling/novelle/short story for å "create sympathy for a minority group".

Jeg trenger bare et lite puff til hva jeg kan skrive om.

Skrevet
God morgen Sjur og alle andre =)

Hva skjer i morgentimene?

Sitter og venter på at klokka skal bli ni så bilen som skal ta meg på stasjonen kommer.

Nettopp overført 1337 kr som skal holde til transport rundt om i 0zl0 nå og ser generelt frem til i dag og i morra. :)

Du skal på Rammstein? =)

Har noen venner som også skal på konserten i dag ^^

Nyhus: *Poke* :p

Det skal jeg :D

Har pakka longs og ulvangssokker. Har til og med på meg genser. :p

Det skal du ha på når du står og hopper osv på konserten!? :p

Nei, det er til shopping etc i morra :p

I kveld blir det genser eller jakke, samt jeans. :p

Skrevet
I need inspiration or help! Skal skrive en fortelling/novelle/short story for å "create sympathy for a minority group".

Jeg trenger bare et lite puff til hva jeg kan skrive om.

For en bedriten oppgave.

Jeg vurderer å gå og kjøpe marshmallows og lage kakao.

Skrevet
Det er en bedriten oppgave. En fortelling som skal gjøre så leseren syns synd på en eller annen minoritet? Blææ.

Tja. Det er faktisk en ganske god oppgave, da den gir deg mulighet til å vise at du har kontroll på språklige virkemidler.

Skrevet
Det er en bedriten oppgave. En fortelling som skal gjøre så leseren syns synd på en eller annen minoritet? Blææ.

Tja. Det er faktisk en ganske god oppgave, da den gir deg mulighet til å vise at du har kontroll på språklige virkemidler.

Men det er en fortelling / novelle. Umulig å skrive sånt. Gi meg drøftende artikler!

Skrevet

Men det er en fortelling / novelle. Umulig å skrive sånt. Gi meg drøftende artikler!

Du skal lære begge delene på skolen.

Skrevet
Man skal skrive det så folk synes synd på en minoritet? Skriv om handicappede. Enda bedre, skriv om multihandicappede.
Enda bedre: Skriv en helt åpenbart ironisk novelle om hvor synd det er på multihandicappede. :D
Skrevet
Da tror jeg han får smekk på fingeren.

"Why do wheelchair-people get all the good parking?!"

Litt rebelsk må man være innimellom likevel.
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...