Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg vet ikke nøyaktig hva begrepene betyr og slikt, men jeg tenkte meg frem til at e^x alltid er 1, og om man ganger/deler noe med 1 vil det ikke gjøre noen forskjell. At -x "usually is negative" trenger man jo ikke være et geni for å forstå :p

Edit: 2^x vil alltid være et positivt tall tror jeg, større jo høyere x blir :) Så da er han partyløven da kan jeg tenke meg ^^,

Ah... så nerd jeg føler meg nå. Føles godt. Lykke til med prøven CypheroN!

Ehh, hæ?

-x er ikke usually negative. Så lenge vi ikke vet noe som helst om -x er det nøyaktig like sannsynlig at det er negativt som at det er positivt, all den tid den reelle tallinjen er like lang på begge sider av null.

2^x vil alltid være et positivt tall, ja, siden e^x ikke kan være negativ (i alle fall ikke så lenge x er reell).

Skrevet

må trykke på alt + shift på skolepcen hele tia, fordi den er ofte med dansk tastatur.

tastaturet er egentlig ganske likt, bortsett fra at ÆØ og visse andre taster er bytta på. det leder til lettere forvirring :p

Skrevet
Vært en laaang dag i dag. Opp klokken 8 for å gå på jobb intervju, fikk sannelig jobb i dag å :)

Vært på besøk fra 11 til 5, hentet kidsen på Oslo S i 6 tiden, fikk han i seng halv 9. Middag med min gode vennine carina halv 10. Nå er det sofa for alle penga her.

Grattis. Her har det blitt øl, men er på den siste nå.

Hva slags jobb ble det?

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Skrevet

Elsker tennern mine etter jeg tok av reguleringa! :D

Skrevet

Grisekaldt her, jeg har så lyst til å bare legge meg igjen og glemme skole en stund

Mehnn... det skjer nok ikke, så da var det å pakke sakene og løpe til busstoppet som vanlig.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...