Natrich Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Dudde, møt meg i morgen, plx? Uhm, who are you talking to?
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Er det normalt å klø inni foten? Husker ikke hvilken fot det var, men jeg husker at jeg trakka på en spiker når jeg var liten, og jeg mistenker at det er grunnen til at det klør -inni-, er jo ikke noe på utsiden som klør, i så fall er det usynlig.
Sitronsaft Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 feil Nå måtte jeg se for å komme i godt humør igjen.
Latias Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Dudde, møt meg i morgen, plx? Kom til linje 2!
Lemon Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Er det normalt å klø inni foten? Husker ikke hvilken fot det var, men jeg husker at jeg trakka på en spiker når jeg var liten, og jeg mistenker at det er grunnen til at det klør -inni-, er jo ikke noe på utsiden som klør, i så fall er det usynlig. Jeg veit åssen det er! ...og jeg har også trådd på spiker.
b-real Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 (endret) Det er pga dere ruster invendig da? http://www.getonmyhorse.com/ Endret 17. februar 2010 av b-real
Deadringer Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Shut up and get on my horse Shut up WOMAN, get on my horse.
WheelMan Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Brb, ut av Sosialt for å titte i OL-kategorien.
Datasmurf Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Makan, her har jeg gleda meg til halfpipe, men det suger jo. Greit nok, fete triks, men folk faller jo som fluer :| Dudde, møt meg i morgen, plx? Uhm, who are you talking to? Kanin33 vel ^^
TheKims Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Vært en laaang dag i dag. Opp klokken 8 for å gå på jobb intervju, fikk sannelig jobb i dag å Vært på besøk fra 11 til 5, hentet kidsen på Oslo S i 6 tiden, fikk han i seng halv 9. Middag med min gode vennine carina halv 10. Nå er det sofa for alle penga her.
dysfunctional Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 FY FAEN NORTHUG OG OLA VIGEN HATTESTAD ER TO HOMSER. Glad jeg bare er halvt normann når jeg ser slikt! Blir jo flaugjort av russerne!
Datasmurf Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Og derfor holder jeg meg til snowboard. Visste på forhånd at nordmenna ville gjøre det dårlig der, men det var generelt ikke noe å se på nå. Venter på andre run nå, prøve å få med meg det før jeg legger meg. Vetle, skal du på Rammstein?
Zlatzman Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Jeg vet ikke nøyaktig hva begrepene betyr og slikt, men jeg tenkte meg frem til at e^x alltid er 1, og om man ganger/deler noe med 1 vil det ikke gjøre noen forskjell. At -x "usually is negative" trenger man jo ikke være et geni for å forstå Edit: 2^x vil alltid være et positivt tall tror jeg, større jo høyere x blir Så da er han partyløven da kan jeg tenke meg ^^, Ah... så nerd jeg føler meg nå. Føles godt. Lykke til med prøven CypheroN! Kan informere om at e^1 = 2.71828..., altså ramler hypotesen din om at e^x alltid =1 i grus. I tillegg vil integralet av f(x) = 1 ikke alltid være lik 1
Shikaru Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 FY FAEN NORTHUG OG OLA VIGEN HATTESTAD ER TO HOMSER.Glad jeg bare er halvt normann når jeg ser slikt! Blir jo flaugjort av russerne! pff. russerne har mer dop i seg enn en nærkis i oslos gater
Anbefalte innlegg