Petter Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 Jeg kjeder meg. Blir forbanna over å bo på bygda INGEN fester idag uteom på heia
Mephistopheles Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 Ingen skal anklaga exen for å tenka. Næringsvit er fråværande, kokekunnskapen begrenser seg til å råstresse seg gjennom anvisningane på posemat. (Og brenne stasen.) Taco utan grønt er standard, pizza med andre ingrediensar enn kjøtdeig, saus og ost er bannlyst, avvik frå pakkeanvisningar er blasfemi osv. At ho har vore saman med ein hobbykokk med relativt god greie på råvarer og mat, er ikkje noko som har affisert ho nemneverdig. LETT har ho stått over meg og klaga over alle dei "ekle" ingrediensane eg nyttar. (Purre, løk, tomat osv.) Har heldigvis ein altetande son som ikkje har latt seg påvirka av dette, så me er iallefall to som veit å setje pris på god mat.
Sameboe Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 Et av bildene fra isted... Dette er i CMYK farger, altså trykkvalitet.. Så er igrunn ikke beregnet for skjerm.
Sameboe Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 Ingen som kan gi meg et enkelt ja eller nei? NEI!
Coa Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 Jeg skulle hørt på det du sa Sameboe. Jeg valgte å tolke NEI! som et ja, nå angrer jeg litt.
Herr Brun Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 Et av bildene fra isted... Dette er i CMYK farger, altså trykkvalitet.. Så er igrunn ikke beregnet for skjerm. CMYK vs RGB har da ingenting med kvalitet å gjøre.
Eplefe Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 Ingen skal anklaga exen for å tenka. Næringsvit er fråværande, kokekunnskapen begrenser seg til å råstresse seg gjennom anvisningane på posemat. (Og brenne stasen.) Taco utan grønt er standard, pizza med andre ingrediensar enn kjøtdeig, saus og ost er bannlyst, avvik frå pakkeanvisningar er blasfemi osv. At ho har vore saman med ein hobbykokk med relativt god greie på råvarer og mat, er ikkje noko som har affisert ho nemneverdig. LETT har ho stått over meg og klaga over alle dei "ekle" ingrediensane eg nyttar. (Purre, løk, tomat osv.) Har heldigvis ein altetande son som ikkje har latt seg påvirka av dette, så me er iallefall to som veit å setje pris på god mat. Vent. Det var ikke et uhell, hun VILLE ha det slik? Wow. :|
NikkaYoichi Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 Her ble det helstekt ytrefilét av svin, med hjemmelaget BBQ-saus, ovnsstekte poteter og paprika. Ohm, nomnom!
Coa Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 Jeg spiste egg&bacon. Regna ut at jeg har spist 1 kilo bacon på en uke
Licht Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 Taco utan grønt er standard, pizza med andre ingrediensar enn kjøtdeig, saus og ost er bannlyst, avvik frå pakkeanvisningar er blasfemi osv. At ho har vore saman med ein hobbykokk med relativt god greie på råvarer og mat, er ikkje noko som har affisert ho nemneverdig. LETT har ho stått over meg og klaga over alle dei "ekle" ingrediensane eg nyttar. (Purre, løk, tomat osv.) Damn, det hadde vært frustrerende å være sammen med noe sånt. Det er lov å ikke like ting, for all del, men en blanket ban på alt som kommer fra planteriket høres ut som en strålende oppskrift både på et usunt kosthold og på drepende kjedelig mat.
kloningen Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 Ny mobil på vei. HTC HD2. Hadde bare den telefonen kjørt Android med HTC sense hadde jeg LETT kjøpt den foran HTC Hero som jeg har nå :3
Tunky Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 Tja. Jeg har ikke prøvd WM eller Android, så jeg blir glad for forandringen uansett. Lei av enkle telefoner uten valgmuligheter.
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 Jeg bare hater dumme kjæringer som bare vil leke med følelser...
Skjelvgråt Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 Jeg hater at jeg har ingen spill å spille på xboxen nå, mener. Jegh ar spill, men ingen som jeg har lyst til å spille.
NikkaYoichi Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 Kanskje det er fordi at du ikke dusjer? ^^
Anbefalte innlegg