Deadringer Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Jeg husker jeg så det på et kjøpesenter mellom Stavanger og Sandnes før jul. Ei jente gikk rundt i en lilla en og tassa rundt og så ut som en teletubbie. Jeg kunne ikke la være å le. Hvorfor vil folk se ut som teletubbier? Hva er galt med folk?
Datasmurf Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Jeg husker jeg så det på et kjøpesenter mellom Stavanger og Sandnes før jul. Ei jente gikk rundt i en lilla en og tassa rundt og så ut som en teletubbie. Jeg kunne ikke la være å le. Hvorfor vil folk se ut som teletubbier? Hva er galt med folk? Folk er gale.
CypheroN Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Det er kult.Nei, det er det ikke. +1 Det der er heller ikke kult. Folk er gale.De prøver, iaff.
Sidious Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Meget..eh..unikt plagg det der, ja. Har enda til gode å se noen anvende slikt.
Mephistopheles Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Men i helv....! Kvifor er det slik at ein faen ikkje eigong kan sende ein vits til sine tilsette, utan at ei eller anna forbanna gruppering her i landet skal føle seg støtt??? Helvetes halvaper heile gjengen!
Zlatzman Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Har ikke sett noen gå i det jeg heller, er ikke så populært her på NTNU. Skal visst være mye av det på ungdomsskole / videregående hjemme.
Datasmurf Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Se det ... Nå sitter jeg her med skruf under leppa og hører på Soulja boy og føler meg smålig fjortis ^^
Mchansern Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Se det ... Nå sitter jeg her med skruf under leppa og hører på Soulja boy og føler meg smålig fjortis ^^ Onepiece: Check! Snus: Check! Gangsta rap: Check! Gratulerer du er fjortis.
Deadringer Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Men i helv....! Kvifor er det slik at ein faen ikkje eigong kan sende ein vits til sine tilsette, utan at ei eller anna forbanna gruppering her i landet skal føle seg støtt??? Helvetes halvaper heile gjengen! Visen var god i tillegg.
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Se det ... Nå sitter jeg her med skruf under leppa og hører på Soulja boy og føler meg smålig fjortis ^^ Skruf... brekker meg nesten av lukta og får instant oppkast om jeg tar det under leppa... Skruf = shit. Mocca = <3
Nopros Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Se det ... Nå sitter jeg her med skruf under leppa og hører på Soulja boy og føler meg smålig fjortis ^^ Onepiece: Check! Snus: Check! Gangsta rap: Check! Gratulerer du er fjortis. Men... Betyr det at jeg ikke er fjortis?
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Mocca = bitchsnus. Like dumt som og si at smirnoff er kjerring drikk
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Mocca = bitchsnus. Like dumt som og si at smirnoff er kjerring drikk But it is. Selv om Jan Thomas er sikkert enig med deg angående denne påstanden.
Zlatzman Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Like dumt som og si at smirnoff er kjerring drikk Snakker vi Smirnoff Ice her nå eller?
Datasmurf Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Se det ... Nå sitter jeg her med skruf under leppa og hører på Soulja boy og føler meg smålig fjortis ^^ Onepiece: Check! Snus: Check! Gangsta rap: Check! Gratulerer du er fjortis. Woo! Se det ... Nå sitter jeg her med skruf under leppa og hører på Soulja boy og føler meg smålig fjortis ^^ Skruf... brekker meg nesten av lukta og får instant oppkast om jeg tar det under leppa... Skruf = shit. Mocca = <3 Agreed. Elsker Mocca, men man blir ikke fjortis av å snuse Mocca, så siden jeg hadde en boks Skruf stärk liggende i kjøleskapet fra festen forrige uke, så tok jeg det i stedet. Mocca = bitchsnus. Mye mulig. Har til gode å møte andre enn meg som snuser det.
Anbefalte innlegg