b-real Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Snakker om å rævkjøre noen men fy faen så bra http://www.colbertnation.com/the-colbert-r...oughshares-fund
Deadringer Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 (endret) Ahahahah! edit: @ wheelie og ida. Endret 9. februar 2010 av Nyhus
Niqābninja Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: Når er det vi skal spre lovejuice over hele bygda her, forresten..? JEG KREVER DATO SNART.
Deadringer Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: Når er det vi skal spre lovejuice over hele bygda her, forresten..? JEG KREVER DATO SNART. Du må høre med oljepumpern, det er han det står på. De fleste avtalene mine er såpass spontane at de kan unngås om vi har en plan.
j-- Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Jeg tar det som en selvfølge at du henviste til meg, Eivindpus? Hmm, tror kanskje jeg må vente til den travle uka mi er over, og jeg ser ann hvordan pengebeholdninga har det :---{D
b-real Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 da kom jeg hjem. god natt Var ikke store besøket må jeg si
Deadringer Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Jeg tar det som en selvfølge at du henviste til meg, Eivindpus? Selvfølgelig =D Anyways, husk at jeg skylder deg en sekser med pilzorz.
Shikaru Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 da kom jeg hjem. god natt Var ikke store besøket må jeg si hakke helt klart å legge meg ennå. men har jobba i hele dag, fra jeg sto opp til jeg kom hjem i sta ( ja bortsett fra at jeg var hjemme et par timer før i dag og lagde karrisuppe og sånt til middag )
Deadringer Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Det kan jeg verken bekrefte eller avbekrefte. Your loss biatch!
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Jeg tar det som en selvfølge at du henviste til meg, Eivindpus? Selvfølgelig =D Anyways, husk at jeg skylder deg en sekser med pilzorz. Skylder ikke jeg deg et par pils? Mener bestemt å huske jeg skylder deg det for ett eller annet. Jeg får gi til deg neste gang vi treffes.
Deadringer Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Skylder ikke jeg deg et par pils? Mener bestemt å huske jeg skylder deg det for ett eller annet.Jeg får gi til deg neste gang vi treffes. Nja, du tilba meg et par pils, du skylder meg voks til bilen. Men jeg tar gjerne noen pils også.
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Skylder ikke jeg deg et par pils? Mener bestemt å huske jeg skylder deg det for ett eller annet.Jeg får gi til deg neste gang vi treffes. Nja, du tilba meg et par pils, du skylder meg voks til bilen. Men jeg tar gjerne noen pils også. Stemmer, vi får gjøre opp i det neste gang vi møtes.
Zlatzman Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Snakker om å rævkjøre noen men fy faen så brahttp://www.colbertnation.com/the-colbert-r...oughshares-fund Comedy Central har sine høydepunkter ja!
Deadringer Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Stemmer, vi får gjøre opp i det neste gang vi møtes. Yes, yes.
b-real Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Det kan jeg verken bekrefte eller avbekrefte.Your loss biatch!Meget mulig
Niqābninja Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Meget mulig Definitivt. Jeg syns synd på alle som ikke har meg i livet sitt.
Deadringer Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Definitivt. Jeg syns synd på alle som ikke har meg i livet sitt. Jeg misunner de litt
b-real Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Meget mulig Definitivt. Jeg syns synd på alle som ikke har meg i livet sitt.
j-- Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Ny favorittsmiley, Eivind? Jeg savner sct :'( Legg merke til at det er bytes, og ikke bits..
Anbefalte innlegg