Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:

Når er det vi skal spre lovejuice over hele bygda her, forresten..? JEG KREVER DATO SNART. :)

Du må høre med oljepumpern, det er han det står på. De fleste avtalene mine er såpass spontane at de kan unngås om vi har en plan.

Skrevet

Jeg tar det som en selvfølge at du henviste til meg, Eivindpus? Hmm, tror kanskje jeg må vente til den travle uka mi er over, og jeg ser ann hvordan pengebeholdninga har det :---{D

Skrevet
da kom jeg hjem. god natt :p

Var ikke store besøket må jeg si :p

hakke helt klart å legge meg ennå. men har jobba i hele dag, fra jeg sto opp til jeg kom hjem i sta ( ja bortsett fra at jeg var hjemme et par timer før i dag og lagde karrisuppe og sånt til middag :p)

Gjest Slettet+6132
Skrevet
Jeg tar det som en selvfølge at du henviste til meg, Eivindpus?

Selvfølgelig =D

Anyways, husk at jeg skylder deg en sekser med pilzorz.

Skylder ikke jeg deg et par pils? Mener bestemt å huske jeg skylder deg det for ett eller annet.

Jeg får gi til deg neste gang vi treffes.

Skrevet
Skylder ikke jeg deg et par pils? Mener bestemt å huske jeg skylder deg det for ett eller annet.

Nja, du tilba meg et par pils, du skylder meg voks til bilen. Men jeg tar gjerne noen pils også.

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Nja, du tilba meg et par pils, du skylder meg voks til bilen. Men jeg tar gjerne noen pils også.

Stemmer, vi får gjøre opp i det neste gang vi møtes.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...