Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg klarer å gjøre én jævlig pisslett ting om gangen, en jeg må repetere noen og tyve ganger med litt forskjell for hver gang, men jeg ender opp her og på Facebook eller på SA hele tiden, må slappe meg selv et par-tre ganger før jeg kan gå tilbake til PS :p

Skrevet
Det var utrolig skuffende å få Lamictal og diverse andre antidepressiva med beskjed om at jeg kunne miste mensen (YES!) og så ikke miste den fordi jeg bruker p-piller.

Ok, det er bare kjipt.

Jeg VET at dere vil vite det, så jeg forteller det uten å ta hensyn. Et par venninnen min kjenner hadde oralsex. Tydeligvis i mørket, for han stoppet etterhvert da han fikk en rar smak i munnen. Gikk inn på badet og oppdaget at han hadde blod i ansiktet. Han ble selvfølgelig sur, for damen hadde da ikke fortalt at hun hadde mensen. Det påsto hun at hun ikke hadde heller, så det ble et aldri så lite besøk hos legen. Var det mensen han fikk i ansiktet? Nei...

Spontanabort in the face. Og dette fortalte hun mens han spiste.

hahaha! :D Elsker vandrehistorier!

Skrevet
Hahaaaaa :---D Hvor mye er det for nye billetter til riktig uke nå? :p

1828.... 8D

Hahaaaaaaha :fun: Hm. Du er på msn seinere i kveld? Prates da? Hah. ^^

Er det ja. Er hjemme fra jobb igjen, feber og sjuk *\o/*

*Kose på Donkeyboy* Forbidden fruit. Litt som Celine Dion<3

Gjest Slettet+6132
Skrevet
Det er utrolig varmt, og veldig dårlig luft her. Klassen nekter å åpnet vinduene. Jeg tror jeg er nær døden. Vil hjem...nå...

Slutt å syt.

Tror du det er noe bedre på kontoret her?

Skrevet
Hahaaaaa :---D Hvor mye er det for nye billetter til riktig uke nå? :p

1828.... 8D

Hahaaaaaaha :fun: Hm. Du er på msn seinere i kveld? Prates da? Hah. ^^

Er det ja. Er hjemme fra jobb igjen, feber og sjuk *\o/*

*Kose på Donkeyboy* Forbidden fruit. Litt som Celine Dion<3

Jeg blir så imponert over oss. Vi klarte fucke opp, begge to :---D

Skrevet
Hei Sameboe!

Heldig du! Står på jobb, men skal ikke klage :)

Godt å sove lenge for en sliten sjel som meg. Det tærer på å våkne klokka fem-halv seks hver dag. (bortsett fra helga)

Skrevet

@Bazukh: Så per nå sitter vi uten inngangs- og flybilletter til en konsert vi skal på i Stockholm. Men vi har betalt for inngangsbilletter, og vi har flybilletter til feil dato? Vi er awesome tvers igjennom! :D

Og nei, ikke gay, bare.. alternativ i musikksmaken? Vi var fire kompiser som satt og så hele Titanic i går, btw. Som om det styrker min sak.. :fun:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...